Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Akka:Kuuma linja![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Akka:Kuuma linja![]()
Sit kuuluis lapsen huutoa taustalta
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka85:Rupeet myymään oriflamen meikkejä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka85:Rupeet myymään oriflamen meikkejä![]()
ei kun Avonia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Mä oon miettiny noita vaippojen tekoa, mutta ei siinä rikastumaan päsis, varsinkin kun ei mitään omaa puotia oo niin noissa huuto.neteissä sun muussa vaan pitäs myydä.
Sitten mietin että jos jostain sais hyvän kantotakin kaavan, niin niillä vois saada jo vähän enemän voittoa.
Ja yleensäkin tolla ompelulla olis kiva jos muutoman roposen sais tienattua, mutta ei taida kukaan haluta maksaa mitään ammattitaidottoman (siis ei mitään koulutusta moiseen) käsitöistä.
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka85:Rupeet myymään oriflamen meikkejä![]()
ei kun Avonia![]()
Enhän mä osaa enää edes meikata, mitä ne sellaset on![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Marja:Otat lapsia teille hoitoon? Saa omat lapset leikkikavereita ja sinä lisätienestiä. Lehteen vaan ilmoitus, monetkin tarvitsee sillointällöin vähäksi aikaa hoitajaa ja kuka olisikaan turvallisempi vierashoitaja kuin koti-äiti?
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka85:Rupeet myymään oriflamen meikkejä![]()
ei kun Avonia![]()
Enhän mä osaa enää edes meikata, mitä ne sellaset on![]()
Vaikka shampoita ja saippuoita![]()