korotettua kotihoidontukea ei ole olemassakaan, vaan luulen, että ajat takaa kelan kotihoidon lisäosaa, johon vaikuttaa perheen tulot, ne tulorajat näet kelan sivuilta
Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:se korotettu on se osa jos ei esim ole miestä tai mieskin on työttömänä.
no se neuvolantäti on tarkoittanut hoitotukea ei kodinhoidontukea!!Alkuperäinen kirjoittaja pikkukullanmama:Mun tekis kauheesti mieli mennä töihin, mutta tiedän etten jaksaisi kun joudun öisin valvoon monta tuntia pikkupoikani takia kun hänellä on niin paha atooppinen ihottuma, että kutittaa kauheesti kokoajan. käytii vartavasten lääkärissäkin sen takia, muttei ne osannu auttaa...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kuka pakottaa olemaan kotona? mene töihin, niin ei tarvii valittaa. tai tingi menoistasi.
Me otettiin kynä ja paperia ja laskettiin ETUKÄTEEN kuinka pitkään voin olla hoitovapaalla. Ajoitettiin isompia laskua sellaiseen aikaan, kun on rahaa (esim lomarahat tulee kesällä molemmille jne). Kyllä pärjää, vaikka on iso asuntolaina. On suunniteltu etukäteen ja tiedetään paljonko rahaa käytettävissä. Sillä tavalla pärjää
eikö ole tuloista riippuvainenAlkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:mä sain vielä kotona ollessani n 500euroa kotihoidontukea
Eiks se teille antanut lääkettä mikä otetaan suun kautta jos se on noin pahaa. Itsellä tyttökin on atoopikko mut ei kyl tolleen oo kärsinyt!?Alkuperäinen kirjoittaja pikkukullanmama:Mun tekis kauheesti mieli mennä töihin, mutta tiedän etten jaksaisi kun joudun öisin valvoon monta tuntia pikkupoikani takia kun hänellä on niin paha atooppinen ihottuma, että kutittaa kauheesti kokoajan. käytii vartavasten lääkärissäkin sen takia, muttei ne osannu auttaa...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kuka pakottaa olemaan kotona? mene töihin, niin ei tarvii valittaa. tai tingi menoistasi.
Me otettiin kynä ja paperia ja laskettiin ETUKÄTEEN kuinka pitkään voin olla hoitovapaalla. Ajoitettiin isompia laskua sellaiseen aikaan, kun on rahaa (esim lomarahat tulee kesällä molemmille jne). Kyllä pärjää, vaikka on iso asuntolaina. On suunniteltu etukäteen ja tiedetään paljonko rahaa käytettävissä. Sillä tavalla pärjää
niinpä mutta ukon tulot oli silloin ja on edelleen alle 1000e ja sit sai viel isommasta lapsesta vähänAlkuperäinen kirjoittaja adetta:eikö ole tuloista riippuvainenAlkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:mä sain vielä kotona ollessani n 500euroa kotihoidontukea
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kuka pakotti hankkimaan lapsia kesken opintojen? Oma valinta, jos nyt on tiukkaa, joten älä valitaAlkuperäinen kirjoittaja äitee87:meillä kotihoidontuki plus se lisä tekee n.369e ..on kyllä pieni summa..
minä ja ukko ollaan opiskeljoita, ni kyllä on kukkaronnyörit kireellä,,
eurot tainnut sotkea kaikenAlkuperäinen kirjoittaja pikkukullanmama:Mä oon kiristäny koko kuluvan vuoden kukkaronnyörejä.. Juustot oon jättäny suosiolla hyllyyn, ruokalihana käytän vaan nauta-sikajauhelihaa, ja tarkkailemalla hintoja olen saanut pudotettua normaaliostoksistani jopa 15 euroa/kauppakerta. Silti ei taho selvitä laskuista. Taitaa johtua siitä et alkuvuonna tahtoo tulla kaikki vakuutus yms. laskut kerralla.....
meilläki atoopikko. Pyysin sitä ataraksia (vai mitä se nyt onkaan) mutta ei antanut ku poika alle vuoden ( 10kk. ) Kortisoni ei tahdo enää auttaa, enkä viitsi sitä kauheesti käyttääkkään, kun siinä ne rajoitukset on... oon aika toivoton, mä rasvaan sen koko kehon monta kertaa päivässä, mut huonona se iho on siitä huolimatta... ens viikolla on allergiatestit, saa nähdä mitä ne sanoo.Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:Eiks se teille antanut lääkettä mikä otetaan suun kautta jos se on noin pahaa. Itsellä tyttökin on atoopikko mut ei kyl tolleen oo kärsinyt!?Alkuperäinen kirjoittaja pikkukullanmama:Mun tekis kauheesti mieli mennä töihin, mutta tiedän etten jaksaisi kun joudun öisin valvoon monta tuntia pikkupoikani takia kun hänellä on niin paha atooppinen ihottuma, että kutittaa kauheesti kokoajan. käytii vartavasten lääkärissäkin sen takia, muttei ne osannu auttaa...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kuka pakottaa olemaan kotona? mene töihin, niin ei tarvii valittaa. tai tingi menoistasi.
Mitä se sulle kuuluu, mistä kukainenkin valittaa tai on valittamatta tuskin sulta on pois? Aika älytön kommentti sulta, noin kun otetaan huomioon etttä ihan tuntemattomalle ihmiselle sen lauot.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kuka pakotti hankkimaan lapsia kesken opintojen? Oma valinta, jos nyt on tiukkaa, joten älä valitaAlkuperäinen kirjoittaja äitee87:meillä kotihoidontuki plus se lisä tekee n.369e ..on kyllä pieni summa..
minä ja ukko ollaan opiskeljoita, ni kyllä on kukkaronnyörit kireellä,,
Eikö vakuutusmaksuja saa laitettua eriin vuodessa?Alkuperäinen kirjoittaja pikkukullanmama:Mä oon kiristäny koko kuluvan vuoden kukkaronnyörejä.. Juustot oon jättäny suosiolla hyllyyn, ruokalihana käytän vaan nauta-sikajauhelihaa, ja tarkkailemalla hintoja olen saanut pudotettua normaaliostoksistani jopa 15 euroa/kauppakerta. Silti ei taho selvitä laskuista. Taitaa johtua siitä et alkuvuonna tahtoo tulla kaikki vakuutus yms. laskut kerralla.....