Kotidopplerista!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Karvapallo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Karvapallo

Aktiivinen jäsen
27.06.2008
4 377
0
36
Kenellä on ollut ja paljonko hyvästä kotidopplerista täytyy olla valmis maksamaan? Katselin netistä että vähintään 50e ilmeisesti niistä täytyy maksaa, mutta onko halvimmat sitten oikeasti edes hyviä.
Koitteko tarpeelliseksi?

Me ostettiin kaverin kanssa puokkii, joka odotti samaan aikaan. Minulla etuistukka ja tosi hankala ja huono oli löytymään ne sydänäänet, enemmän tuli stressiä kuin iloa mulle siitä. Kaverikin joutui aina ääniä metsästämään vaikka oltiin silloin jo pitkällä raskauksissa.

Maksoi 90 euroa ja en mitenkään suosittele...

JOS olen tässä elämässä vielä joskus raskaana, niin ostan ehdottomasti sen kotiin! Monet itkut ja mahanpainelut olis säästyny, jos vaan olis ostanu sen aikasemmin. Nyt enää ehkä turha haaveillakaan, kun on jo viimenen kolmannes menossa.

Alkuperäinen kirjoittaja Bellukka:
en minäkään ymmärrä tätä miks kotonakin pitää kuunnella...

Mulla on ainakin takana menetys, ja kävin alkuun neuvolassa joka toinen viikko, pelkästään sä:en takia. Ja myöhemminkin olis ollu tarpeen, haluan varmistella koko ajan, että NYT vauvallla kaikki on hyvin, ja ettei keväinen toistu meidän kohdalla (keskeytyny km myöhäsillä viikoilla ), tai jos pahin tapahtuu, niin en kanna 3 viikkoa kuollutta vauvaa massussa, niin kun keväällä kävi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
siis kuka on oikeesti niin hullu että hankkii tollasen? Tom Cruise ehkä, mut normaali-ihminen..

Mulla on ainakin takana menetys, ja kävin alkuun neuvolassa joka toinen viikko, pelkästään sä:en takia. Ja myöhemminkin olis ollu tarpeen, haluan varmistella koko ajan, että NYT vauvallla kaikki on hyvin, ja ettei keväinen toistu meidän kohdalla (keskeytyny km myöhäsillä viikoilla ), tai jos pahin tapahtuu, niin en kanna 3 viikkoa kuollutta vauvaa massussa, niin kun keväällä kävi.

Ostin käytetyn, jonka ovh oli uutena reilu satanen, niin jouduin edelleen 70 euroa pulittamaan. Minä pidin dopplerista, sillä oli rauhoittavaa tarkistaa tilanne, mikäli liikkeitä ei ollut vähään aikaan tuntenut ja paniikki alkoi nostamaan päätään. Minulla ei olisi ollut hermoja odotella aikaa neuvolaan, etc. Nyt mun doppleria ovat jo lainanneet pari kiitollista kaveria, jotka kummatkin totesivat, että muutaman kerran olivat tilanteen "tarkastaneet", kun hiljaista oli ollut.

E-baysta saa 30 eurolla niitä samoja laitteita kuin mitä suomessa myydään 90 eurolla...
Siis ihan uusia ja tuli postissa kotiin noin viikossa:) Suosittelen.
Itse pelkäsin keskenmenoa koko alkuraskauden niin koin kyllä tosi hyväksi ton kotidopplerin kun huolestu niin pysty kotona kuuntelemaan sydänäänet ja rauhoittui kun siellä ne kuului:)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
siis kuka on oikeesti niin hullu että hankkii tollasen? Tom Cruise ehkä, mut normaali-ihminen..

Tätä voi kysyä vain sellainen ihminen, jolla ei ole keskenmenoja takanaan :(

Mulla useita keskenmenoja ja siltikään ei tullut mieleenkään ostaa moista kotiin.

Yhteistyössä