Miten noilla Emmaljunga Scootereilla on noin kova jälleenmyyntiarvo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
huuto.netistä katselin ja hinnat pyörii lähempänä 200 eur. Yhdessäkin kohteessa nyt 150 eur ja hintavaraus ei ole vielä ylittynyt. Ja uutena ne maksaa ilmeisesti n 250. Pyytää aina saa, mutta maksaako ihmiset oikeesti noin paljon niistä vain siksi, että ovat Emmaljungat? Onko ne oikeesti käytettynä niin hyviä, että niistä kannattaa maksaa suhteessa muihin vastaaviin noin kova hinta?

Minä maksoin noin vuoden vanhoista käytetyistä 130? ja kauppaan kuului myös jalkapeitto, joka normaalisti täytyisi ostaa erikseen.
Ikuna en maksais summaa, johon muutaman kympin lisäämällä saa uudet kaupasta!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
olkoon vaan, mutta eikö kannattaisi hakea kaupasta uudet, jos maksaa käytettynä melkein yhtä paljon?

Eihän se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa. Itse olen myynyt muutamat rattaat ja yhdistelmävaunut huutiksessa mutta lähtöhinta on ollut alhainen. Korotuskin pieni mutta siltikin hinnat on aina kohonneet hurjan korkeiksi. En voi valittaa mutta huutajat olisivat saaneet melkeinpä uudet samalla hinnalla. Ei olisi tosiaan tarvinnut kuin parikymppiä laittaa rahaa lisää.

Alkuperäinen kirjoittaja joo'o:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
olkoon vaan, mutta eikö kannattaisi hakea kaupasta uudet, jos maksaa käytettynä melkein yhtä paljon?

Eihän se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa. Itse olen myynyt muutamat rattaat ja yhdistelmävaunut huutiksessa mutta lähtöhinta on ollut alhainen. Korotuskin pieni mutta siltikin hinnat on aina kohonneet hurjan korkeiksi. En voi valittaa mutta huutajat olisivat saaneet melkeinpä uudet samalla hinnalla. Ei olisi tosiaan tarvinnut kuin parikymppiä laittaa rahaa lisää.

Eli jotkut sekoo, kun on kyse huutiksesta. Mitä vaan ollaan valmiita maksamaan, et voitetaan joku kohde itselle. Unohtuuko järki, kun tulee kilpailutilanne huudoissa?