miten saan tallennettua koneelle pikkuisen sykkeen :heart: ?
suuri kiitos jos joku viitsi neuvoa :flower:
suuri kiitos jos joku viitsi neuvoa :flower:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pikkupeikko85:mulla ei tossa omassa dopplerissa ole sitä mahd et vois tallentaa koneelle ääniä.. mut tein näin et nauhotin puhelimeen änet ja siirsin koneelle... =)
Alkuperäinen kirjoittaja PuPu 10-07:Meidän dobblerilla tallennus koneelle onnistuu suoraan. Meillä paketissa on sellainen johto, jonka toinen pää kytketään dopplerin kuulokkeille tarkoitettuun reikään, ja toisenpään kytkin tietokoneen mikrofoonille tarkoitettuun rööriin. Tällöin sain äänet kuulumaan tietokoneen kautta kaiuttimista. Nauhotin sykkeen ohjelmalla joka käsittääkseni kuuluu käyttikseen. Tästä firman koneesta se löytyy paikasta.
Start -> all programs -> accessories -> entertainment -> sound recorder.
Sitten vaan tallentamaan kun äänet kuuluu hyvin. Itse muutin vielä äänet mp3 muotoon ja siirsin kännykkään. Sainpa samalla soittoäänen jollaista kovin monella ei ole. =)
Alkuperäinen kirjoittaja pikkupeikko85:niin siis mulla on se sunray kotidopplet missa ei tuu kuulokkeita olleskaa kii.. siks ehkä ei menny tuo mun selitys yksii sun kysymän kans...![]()