kotidoppler ja äänien tallennus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hulipumpsis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
siis noissa uudemmissa ja kyllä vanhemmissakin puhelimissa on se nauhotus mahd... eli mun nokian luurissa meen kohtaa media ja sieltä äänitys.. sit etin dopplerilla hyvän paikan missä kuuluu vauvan sykkeet ja nauhotan ku oon varma et äänet kuuluu hyvin.. eli toiseen käteen doppler ja toisee puhelin... :D ja jos ei ondaa mies apuun...

Meidän dobblerilla tallennus koneelle onnistuu suoraan. Meillä paketissa on sellainen johto, jonka toinen pää kytketään dopplerin kuulokkeille tarkoitettuun reikään, ja toisenpään kytkin tietokoneen mikrofoonille tarkoitettuun rööriin. Tällöin sain äänet kuulumaan tietokoneen kautta kaiuttimista. Nauhotin sykkeen ohjelmalla joka käsittääkseni kuuluu käyttikseen. Tästä firman koneesta se löytyy paikasta.
Start -> all programs -> accessories -> entertainment -> sound recorder.
Sitten vaan tallentamaan kun äänet kuuluu hyvin. Itse muutin vielä äänet mp3 muotoon ja siirsin kännykkään. Sainpa samalla soittoäänen jollaista kovin monella ei ole. =)

Alkuperäinen kirjoittaja PuPu 10-07:
Meidän dobblerilla tallennus koneelle onnistuu suoraan. Meillä paketissa on sellainen johto, jonka toinen pää kytketään dopplerin kuulokkeille tarkoitettuun reikään, ja toisenpään kytkin tietokoneen mikrofoonille tarkoitettuun rööriin. Tällöin sain äänet kuulumaan tietokoneen kautta kaiuttimista. Nauhotin sykkeen ohjelmalla joka käsittääkseni kuuluu käyttikseen. Tästä firman koneesta se löytyy paikasta.
Start -> all programs -> accessories -> entertainment -> sound recorder.
Sitten vaan tallentamaan kun äänet kuuluu hyvin. Itse muutin vielä äänet mp3 muotoon ja siirsin kännykkään. Sainpa samalla soittoäänen jollaista kovin monella ei ole. =)

kokeilin mut eipä kuulu mitään kaiuttimista |O mulla siis angelsounds doppleri... =)

Ihan en oo 101% varma että meni just noin, kotona voisin kokeilla, mutta kun pitää viellä pariviikkoa ahertaa töissä näin päivisin.

Ootko kattonu ettei sulla "mikki" oo jostain syystä vaimennettuna?
Niin, ja kuuluuko musa kuitenkin, ettei kaiuttimet ole vaimennettuna?

Mullakin on nimittäin muistaakseni se angelsounds doppleri...

Kuumimmat

Yhteistyössä