Kotiarestissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Riikka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Riikka

Vieras
Meillä on aviomiehen kanssa sovittu arestista, joka kestää yleensä noin viikon. Usein esimerkiksi lauantaina tai sunnuntaina mieheni ilmoittaa, että seuraan viikon olen kotiarestissa. Tänä aikana minun on tultatöistä suoraan kotiin. Kotiin tultuani vaihdan ylleni polvipituisen, liivimallisen mekon, jonka alle laitan, lyhythihaisen puuvillapaidan. Hameen päälle laitan valkoisen puoliessun ja jalkaan puukengät. Hiukset laitan kahdelle letille. Kieltämättä näytän aika hyvin piialta, joka on tarkoituskin. Tässä asussa palvelen miestäni arestiviikon ajan illalla töiden jälkeen ja lisäksi viikonlopun.

ensimmäisenä päivänä saan yleensä aika hyvän selkäsaunan, mutta remmiä tai vitsaa tulee kyllä aika herkästi koko viikon ajan.

Olemme kokeneet tämän todella ihanaksi lisäksi seksiin, kunhan ei toteuteta liian usein.

Kiva olisi tietää, onko muilla pariskunnilla mitään samankaltaisia juttuja tai leikkejä?

Suvi on saannut ensimmäisiä kertoja eikä tiedä sexsistä viellä mitään,poikaystävä ahertaa kaikki 5 minuuttia ja sitten kaikki on ohi,ja aah ihanaa sexsiä oletpas taitava.

Jos vaihtelua kaipaa, niin eikö joskus pitäisi tehdä toisinkin päin, enemmänhän se toisi vaihtelua. Määrää siis mies arestiin ensi viikoksi ja nauti siitä kun hän kantaa pöperöitä eteesi, siivoaa alasti, hieroo sinua jne. Kun hän imuroi lattiaa, läiski hänen persettään ruoskalla koska imuri pitää ääntä ja mies on tv:n edessä. Oppii sitten seuraavan kerran imuroimaan siten ettei häiritse tv:n katsomistasi, eli pyllistellen konttaamaan ja imuroimaan siten tuolisi ja tv:n välisen alueen.

meillä vaimo jää vapaaehtoiseen kotiarestiin kun on huorannu omasta mielestään tarpeeksi,haluaa minun saavan hyvitystä.silloin saan lähteä kapakkaan hurvittelemaan,saan hyvää ruokaa on vapaat kädet tehdä mitä lystää ja ennen kaikkea hän nousee mahtavaan kiimaan.tätä tapahtuu noin kerran kuussa

Enpä ole arestiin jäänyt, kun töihin on mentävä, mutta joskus on tuo miehenpuoli uhkaillut sillä. Selkääni sen sijaan saan aina silloin tällöin, viimeksi eilen tuli tuppivyöstä persuksille, kun en ymmärtänyt lopettaa nalkutusta aikanaan. Yhtäkkiä isäntä vaan totes, että nyt riitti ja talutti mut niskavilloista sisälle (oltiin pihaa siivoilemassa). Siinä ei auttanu mikään, se nappas naulakosta remmin ja paino mut keittiön pöytää vasten ja alko pieksään pitkin kinttuja. Kun vielä vimmoissani huusin sille pää punasena ja koitin tapella vastaan, se kiskas multa vielä housut kinttuihin ja anto paljaalle pyllylle. Aika pian meni tappeluhalut ja pyysin nöyrästi anteeksi, oli se sen verran kovaa koulutusta taas. Jälkeenpäin se vielä totes, että tarttis tiheäämin piiskata, että pysysin aisoissa. Kuulostaa kai aika väkivaltaselta, mutta ite oon tähän suostunu, ja toisinaan oon kai niin ittepäinen, että vasta kunnon kurinpalautus palauttaa järjrn päähän. Syyttä se ei mua piiskaa. Seksileikeissä piiskaillaan eri lailla, ja se kiihottaa molempia, mutta nämä eilisenkaltaset kurinpitopiiskaukset on asia erikseen.

Täällä on aika paljon näistä ""kotikuri""asioista keskusteltu, ja olen melko mielenkiinnolla seuraillut porukan kommentointeja. Meillä tuli rouvan kanssa asia tässä taannoin ajankohtaiseksi, kun hiukan suutuksissani toteutin aikeeni ja annoin emännälle oikein perinteiseen tapaan remmiä pyllylle. Voi jumalauta sitä huutoa ja kiukuttelua, mutta jälkeenpäin oli yllätys aikamoinen, kun vaimo pyysi kiltisti anteeksi, ja sanoi, että vaikka kirpaisikin, niin ansionsa mukaan sai. Toisinaan ollaan sängyssä harrastettu pientä läimäyttelyä, mutta nyt olin niin vihainen, että piiskasin oikein pitkän kaavan mukaan ja perusteellisesti. Seksillähän se sitten sovittiin, ja samalla ilmoitin sitten rakkaalleni, että sama käsittely toistuu, jos tarve vaatii. Pari kertaa olen sen tehnytkin, ja täytyy sanoa, että suosittelen lämpimästi. Meillä on suhde lämmennyt entistä intiimimmäksi ja kaikenlaiset turhat napinat ja nalkutukset on vähentyneet olennaisesti. Kyllä se niin on, että naisväki tarvii rakkauden lisäksi selkeät rajat -ja pikkuisen piiskaa, jos nuo rajat ei pysy mielessä. Se antaa naiselle turvallisen olon. Ja tyydyttää miestäkin, kun vaimo pysyy aisoissa eikä tarvi turhista tapella.

Hei liia
Jos sinä olet vapaa nainen kyllä sinä ja minä sovisimme hyvin yhdessä koska kaikki mitä sinä olet kirjoittanut kuikka miehet pitäisi käsitellä kiihottaa minua!
Minä olen sellainen mies joka halua että nainen alistaa ja nöyryyttää minua koko ajan ja rangaistat minua joka päivää eri piiskoja ja asentoja!

En minä ainakaan suostuis mihinkään aresteihin, mutta muuuten mies saa määrätä kaapin paikan. Piiskaakin olen sen luvannut käyttää sen ensimmäisen kerran jälkeen, minkä se teki ""luvatta"" eli kiivastuksissaan. Sitä ennen se piiskas vaan sängyssä, mutta nykyään saan myös aiheesta joskus. Ei tosin kovin usein, onneksi.

Siis nämä aresti- ym. jutut. Mieheni näytti näitä mulle, ja olin aika yllättynyt. Minua ei ole aikuisena piiskattu ja aresti tuntuisi aika kornilta. Lapsena ja vielä aika isonakin (n.13-14) sain joitakin kertoja isältä risusta, mutta ei se kyllä kiihottanut. (Jälkeenpäin tosin melkein joka kerta masturboin lohdukseni, kun itkeskelin yksin sängyssäni takamus kirvelevänä.)
Miestäni ilmeisesti kiihottaa nämä jutut enemmänkin, sillä on sanonut monesti, että kerjään piiskaa ja hän haluais sitä antaa. Joskus myös läimäyttelee takapuolelle. Vakavasti ei ole koskaan asiasta puhunut. Mietityttää silti jotenkin ja tavallaan kiihottaakin, pakko myöntää.

Sissos saatana, mistä näitä kahjoja löytyykin tänne?

Lasten kurittaminen on kiellettyä ja te naiset - aikuiset - annatte hakata itseänne? Siinäpä mahtava roolimalli lapsillenne. Eihän tuollanen lopu tästä yhteiskunnasta koskaan, säälin teitä.

Kaikeen sitä naiset suostuvat ja nauttivat? Ymmärrän kyllä erilaiset seksileikit mutta en väkivaltaa seksissä. Mitenkähän on näiden naisten oman seksuaalisuuden laita.

Kyllä minusta on mukavampi saada ja antaa hellyyttä ja kuitenkin välillä harrastaa hurjaakin ja vaihtelevaa seksiä.

Juu tuohan se oli hieno ja ""avarakatseinen"" kommentti Nainen 42. Jos et tajua kotikurin (johon on SUOSTUMUS) ja väkivallan eroa niin varmaan sulle tulee parempi olo itelles kun saat vihjailla että piiskaleikeistä pitävien seksuaalisuudessa olis jotain vikaa, kun ei ole samanlaista kuin omasi. (vertaa: mielestäsi on sairasta pitää esim. oranssista värinä, vain koska SINÄ et sen kauneutta ymmärrä tai näe)
Sanoisin että jostain on sullakin puutetta kun muita tuomitset oman rajoittuneisuutesi mukaan - olisko vaikka suvaitsevaisuudesta tai mielikuvituksesta??

Ja jos muuten olisit TÄYSIN tyytyväinen omaan seksuaalisuuteesi ja siihen mitä sängyssä saat (tai ehkä sittenkään et), tuskin sulla edes olis mitään tarvetta ruveta muiden mieltymyksiä mollaamaan, vaikka huvinsa kai kullakin. Sori nyt kun pilasin sun hienot fiilikset omasta erinomaisuudestasi.

Ja mä taas säälin todella paljon tuollaista tiukkapipoa.

Lasten kurittaminen ei kuulu tälle palstalle, eikä edellinen kirjoittaja mielestäni kertonut muuta kuin OMAN lapsuusmuistonsa, jonka ehkä arveli kuuluvan viestiinsä miettiessään mistä oma kiinnostuksensa piiskaleikkeihin on peräisin?
Lapset pidetään aikuisten leikkien ULKOPUOLELLA joten mistään roolimallista tuskin on kysymys. Kyllä lapset hoidetaan ulos talosta kun on tiedossa AIKUISTEN VÄLINEN ROOLILEIKKI.

Niin että kukahan täällä oikeesti on se KAHJO jos kuvittelee että lasten silmien edessä kotikuria (jolla muuten ei ole mitään tekemistä hakkaamisen kanssa) tai edes lähetyssaarnaajaseksiä harrastetaan??? Tai no ehkä sinä demonstroit livenä lapsillesi minkälaista on ""normaali"" seksi ja kuvittelet että kaikki muut tekee niin myös.

Luojan kiitos yhteiskunnalla ei ole mitään sanomista siihen minkälaisia leikkejä kukin omassa makuuhuoneessaan harrastaa, ne on vain nuo tsiisus-pellet kun tollasia kommentteja kirjottelee jotka toisten sänkykamariasioihin haluu puuttua ja kertoa mitä siellä saa ja mitä ei saa tehdä. Onnea elämällesi tsiisus, tolla asenteella tulet sitä tarvitsemaan!
Toivottavasti sinulla EI ole lapsia, nimittäin tolla asenteella ja roolimallilla jota sinä levität (muiden tuomitsemisella) ei vääryys, julmuus ja väkivalta tule koskaan yhteiskunnasta loppumaan, päinvastoin.

Yhteistyössä