Kotiäiti eikä ammattia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Aurinko"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"Aurinko"

Vieras
Onko täälä muita jotka ovat vain kotiäitejä ammatti puuttuu ja vähän vain kokemusta työstä jos on niin harkitsetko koskaan menoa kouluun tai töihin? asiallisia vastauksia kun täältä saa aina sontaa niskaan!!

No minä ainakin. :) Sinänsä on melko paljonkin kokemusta hoitoalan töistä, mutta ne eivät ole enää se, mitä tahtoisin tehdä. Kouluun lähden, kuhan keksin mitä tahdon opiskella. :/ Tai töihinkin, jos jotain sopivaa löytyisi.

minä.
Toistaiseksi olen lasten kanssa kotona. Opiskelemaan lähden kunhan keksin sen oman alan. Joku duunari musta kuitenkin vielä joku päivä tulee.
Työkokemusta mulla kyllä on jonkun verran, aina on joku työ löytynyt jos on tarvetta ollut.

Mä olin 10 vuotta kotiäitinä ja menin sitten ammattikouluun ja hommasin itselleni ammatin kahdessa vuodessa. Enkä todellakaan opiskellut hoitoalaa, koska palkkaus on siinä niin surkea, hankin itselleni ammatin, jolla on enimmäkseen miehiä - palkkaus on huomattavasti parempi.

Pelkkä lukiotaustaisena vanhempainvapaalla päivitin itseni taksikuskiksi. Hyvä tehdä silloin tällöin duunia.
Nyt sitten sairaanhoitajaksi opiskelemassa, duunia siinä ohessa kun on aikaa ja kohta alkaa uus äitiysloma.

Yhteistyössä