Kotiäidit, miten hoidatte

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja utelias
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja TilkkuTyttö:
Ps. En kyllä ikinä kulkis hiukset rasvaisena pitkin kämppää :$
Kyllä peruspuhtaudesta pitää huolehtia vaikka onkin "vain" kotiäiti.

no entäs jos hiukset rasvoittuu tosi nopeasti? ja sen takia pitäisi joka aamu pestä koska jos illalla pesee niin yön aikana kampaus menee ja rasva tulee...

Noh, noin mun mies tekee. Pesee joka aamu hiukset kun ne rasvoittuu niin nopeasti. Kai jokainen elää oman ihonlaatunsa ja hiuslaatunsa mukaan :D

Joka ilta käyn suihkussa ja aamulla käyn aamupesulla ja harjaan hiukseni. En yleensä meikkaa arkena, paitsi jos on menoa johonkin. Mutta yleensä pyritään kuitenkin tässä läheistöllä vain kyläilemässä ja sinne ne meikkaa.

Kyllä hygieniasta pitää pitää huolta.

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Ps. En kyllä ikinä kulkis hiukset rasvaisena pitkin kämppää :$
Kyllä peruspuhtaudesta pitää huolehtia vaikka onkin "vain" kotiäiti.

no entäs jos hiukset rasvoittuu tosi nopeasti? ja sen takia pitäisi joka aamu pestä koska jos illalla pesee niin yön aikana kampaus menee ja rasva tulee...

Noh, noin mun mies tekee. Pesee joka aamu hiukset kun ne rasvoittuu niin nopeasti. Kai jokainen elää oman ihonlaatunsa ja hiuslaatunsa mukaan :D

Minä pesen ne joka ilta. En aamuisin viitsi enkä edes tykkää käydä suihkussa. Illalla on kiva käydä. Ei ne yöllä likastu ja en tietenkään mitään kampausta yötä vasten tee.

Jos olen päivän kotona, niin aamulla pesen hampaat ja kasvot ja hiukset harjaan JOS muistan ;) Pipoaika on paras aika vuodesta, kun voi ihmisten ilmoilla kulkea, eikä tartte hiuksia laitella.
Jos tiedän että tulee vieraita käymään, niin käyn aamulla suihkussa. Mut muuten käyn aina illalla. Hiukset eivät ole koskaan likaiset siis, mut kampaamattomat kyllä voivat olla :D
Meillä siis käy TOSI harvoi ketään yllärivieraita, kaikki soittavat etukäteen, joten ehdin hiukset sukia ojennukseen =)

Alkuperäinen kirjoittaja Mupetus:
Hiukset laitan aina ja vähän naamaakin kohentelen. Ei ole mikään syy näyttää petolinnun p****ltä, vaikka kotiäiti olenkin.

No ei kai kaikki välttämättä näytä siltä petolinnun ahterilta vaikkei meikkaiskaan..

Käyn suihkussa joka päivä, hoidan ja huollan ihon, hiukset ja kynnet säännöllisesti. Meikkaan yleensä joka päivä koska joka päivä käyn ainakin ulkona tai jossain. Aina laitan hiukset ainakin siistille ponnarille, joka ikinen päivä.

Yhteistyössä