Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Ei me mitään tehdä, minä syljeskelen kattoon ja lapset ottaa kiinni![]()
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:mulla tyttö 3,5v, ja kotiäitinä oon...tosin jonkin verran teen myös töitä ja sillon tyttö yleensä pappan tai isomummin kanssa.
aamusin heräillään seiskalta ja lueskellaan reilu puolise tuntia sängyssä. Kasin aikoihin aamupala ja sit aamupäivällä ulkoilua yhdessä tai sitten tyttö käy puistotätipuistossa. Tiistaisin on 9-11 kerho ja torstaisin käy pappan kanssa perhekerhossa 9.30-11. Keskiviikko tai perjantaiaamupäivisin käydään välillä uimassa.
Lounas on 11.30 aikoihin ja sitten tyttö menee päikkäreille. 14 aikoihin välipala ja iltapäivällä leikkiä, ulkolua, kavereiden tapaamista ym. Päivällinen syödään neljän viiden aikaan ja sitten illalla taas leikkiä, kyläilyä ym. Maanantaisin on illalla tytön jumppa ja torstaisin muskari. seiskan jälkeen alkaa iltatouhut ja kasilta on tyttö sängyssä.
Viikonloppuisin vaihtelevaa ohjelmaa.
Välillä vähän matkusteleen tuttavaien ja sukulaisten luona tai muuten vaan poiketaan rytmistä.... uimassa käydään viikottain ja paljon kaikissa lastentapahtumissa, museoissa, teatterissa ym. Kirjastossa käydään kerta kaks viikossa.
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:Mitä ohjelma teillä on viikolla? Ja minkä ikäset lapset? Toisin sanoen mitä siis yleensä puuhaatte päivisin? Kyselee täällä yksi kotiäiti =)
Alkuperäinen kirjoittaja 2lasta:Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:mulla tyttö 3,5v, ja kotiäitinä oon...tosin jonkin verran teen myös töitä ja sillon tyttö yleensä pappan tai isomummin kanssa.
aamusin heräillään seiskalta ja lueskellaan reilu puolise tuntia sängyssä. Kasin aikoihin aamupala ja sit aamupäivällä ulkoilua yhdessä tai sitten tyttö käy puistotätipuistossa. Tiistaisin on 9-11 kerho ja torstaisin käy pappan kanssa perhekerhossa 9.30-11. Keskiviikko tai perjantaiaamupäivisin käydään välillä uimassa.
Lounas on 11.30 aikoihin ja sitten tyttö menee päikkäreille. 14 aikoihin välipala ja iltapäivällä leikkiä, ulkolua, kavereiden tapaamista ym. Päivällinen syödään neljän viiden aikaan ja sitten illalla taas leikkiä, kyläilyä ym. Maanantaisin on illalla tytön jumppa ja torstaisin muskari. seiskan jälkeen alkaa iltatouhut ja kasilta on tyttö sängyssä.
Viikonloppuisin vaihtelevaa ohjelmaa.
Välillä vähän matkusteleen tuttavaien ja sukulaisten luona tai muuten vaan poiketaan rytmistä.... uimassa käydään viikottain ja paljon kaikissa lastentapahtumissa, museoissa, teatterissa ym. Kirjastossa käydään kerta kaks viikossa.
Millä elätte jos teet vain jonkin verran töitä? Etkös ollut yksinhuoltaja... kotihoidontukeakaan et saa enää.?
Alkuperäinen kirjoittaja Vierailija:Onkohan meillä vähän liian tylsää? Kun ei meillä ole muuta ohjemaa kuin kaks kertaa viikossa muskari, ja kerran viikossa puistoiluhetki muiden kotiäitien lasten kanssa. Muutenkin poika saa leikkiä aika paljon ihan itsekseen, kun meillä myös pieni vauva, joka vie aika paljon aikaani kun ei viihdy oikein muualla kuin sylissäni.. Enkä ole koskaan ollut mikään leikittäjä..
Kyllä pyritään ulkoilemaan joka aamupäivä, jos sää vain sallii. Mutta eipä meillä oikein mitään ihmeellistä tehdä..
Lapset siis reilu 3v ja alle 2kk.