Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:makeet locksitväristä en sano mitään
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Uuuuuuu, mun tyttö aina mankuu sinistä, mut se ei pysy....
Alkuperäinen kirjoittaja nätti!:Kiva väri.Saako kysyä minkä ikäinen olet?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:taas yksi teinimamma.
Alkuperäinen kirjoittaja sotku:Kiva tukka.Mulla on ollut samaa väriä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sotku:Kiva tukka.Mulla on ollut samaa väriä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Uuuuuuu, mun tyttö aina mankuu sinistä, mut se ei pysy....
Joo ei pysy montaa pesua :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja sotku:Kiva tukka.Mulla on ollut samaa väriä.![]()
Just...Mistä näitä teinejä oikein tulee??
Alkuperäinen kirjoittaja Maaria -76:Ooh haluan! Haaveilen lockseista, etenkin kun alkaa tässä elämä muuten porvarillistua.
Mistä sun locksit on tehty vai onko omaa hiusta vaan? Missä teetit?
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Uuuuuuu, mun tyttö aina mankuu sinistä, mut se ei pysy....
Mulle kyllä selitettiin kampaajalla syy miksi sininen ei pysy, mut eihän tää mun pää mitään muista...
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Uuuuuuu, mun tyttö aina mankuu sinistä, mut se ei pysy....
Mulle kyllä selitettiin kampaajalla syy miksi sininen ei pysy, mut eihän tää mun pää mitään muista...
En mäkään muista enään syytä miksi suoravärit ei pysy. Ja mun "kampaajani" kerkes kuolla, joten en voi enään kysyä uudestaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Oot muuten äkkiseltään katottuna Salkkarien Oonan näkönen :wave: *sooooooriii, jos ei miellytä*
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Uuuuuuu, mun tyttö aina mankuu sinistä, mut se ei pysy....
En mäkään muista enään syytä miksi suoravärit ei pysy. Ja mun "kampaajani" kerkes kuolla, joten en voi enään kysyä uudestaan![]()
Otan osaa :/
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja sotku:Kiva tukka.Mulla on ollut samaa väriä.![]()
Just...Mistä näitä teinejä oikein tulee??