Voiko kuvissa näyttää aivan erilaiselta, mitä todellisuus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Ilona"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

"Ilona"

Vieras
Jos kyseessä on tuore ja muokkaamaton kuva?

Toisesta ketjusta tuli mieleen. Ihmetellään, miten kuvassa on paljon hoikempi ja kauniimpi. Huonoa itsetuntoa vai voiko muka olla näin?

Tnnen pari ihmistä, joita ei kuvien perusteella uskoisi samoiksi ihmisiksi. Mutta tällainen on kaiketi melko harvinaista. Kuvassa voi myös näyttää hoikemmalta kuin irl, riippuu kuvakulmasta, valaistuksesta yms.

Mä tiedän yhden tyypin, joka ottaa aina kasvokuvansa aina tietystä kulmasta ja tietyllä tapaa, tulee kauniit silmät esille. Ja kun tyypin näkee luonnossa, niin on aivan eri näköinen, rumempi.

[QUOTE="vieras";28474213]Kuka haluaa olla passikuvansa näköinen ;)[/QUOTE]

Mä oon passikuvassa tosi kauniin näköinen. Se on varmaan yksi parhaista kuvista, mitä minusta on otettu. :D

Muuten minusta otetuista kuvista onnistuu ehkä 1/300.

Tiedän. Naiset usein on kuvissa paremman näköisiä kuin luonnossa, miehet taas kuvissa usein rumempia kuin luonnossa.

Naiset poseeraa itsensä todellisuutta kauniimmiksi. :D

heheh :laugh: Kaunis olet molemmissa mutta olin kuvitellut sinut miten sen sanoisi pitkäksi

Viimeksi muokattu:
Toiset ovat kuvauksellisempia kuin toiset.
Tunnen parikin ihmistä joiden facebook-kuvissa he ovat taivaallisen kauniita mutta sitten livenä heitä ei edes tunnista kun kaupassa tulevat vastaan kun harvoin näkee!
Siis ovat ihan tyystin paljon pahemman näköisiä luonnossa.
Sitten on koitakin henkilöitä joilla se on toisin päin...

Riippuu myös kamerasta ja linssistä, toiset linssit pyöristää. Varsinkin lähikuvissa ja kasvokuvissa tämän huomaa hyvin, kun kasvot muokkautuvat linssivirheen takia.

Mun äiti just kysyi, että kuka mun kahden kaverin kanssa oli kuvissa, joita näytin. Minähän siinä :D Ei todellakaan ollut mitään poseerauskuvia, olin niissä meikittä jne. mutta olen kyllä itsekin sitä mieltä, etten sentään NIIN rumalta oikeasti näytä kuin niissä kuvissa :D

Kyllähän kuvakulmalla voi esimerkiksi tehdä tai häivyttää isonkin kaksoisleuan jne. :D

Tulee mieleen ainakin yksi teiniäiti joka poseerasi bloginsa kuvissa yleensä just pelkällä naamalla ja ylhäältä päin otettuja kuvia. TVn perusteella oli sitten aikalailla isomman kokoinen mitä olisi kuvista voinut päätellä..

Sisko näyttää kuvissa aina tosi hyvältä. Kivalta näyttää luonnossakin, mutta kuvissa osaa olla vielä paremman näköinen, suorastaan kaunotar. Itse toivon, että en oikeasti näytä niin kamalalta kuin kuvissa näytän. Perheen piirissä minusta otetut kuvat ovat jo vitsin aihe. Epäonnistun aina. Ihmeellinen ilme, silmät puolittain kiinni tai jotain muuta vinksallaan oloa. Kameran edessä on kamala olla ja kaipa se välittyy kuviinkin. Harvoin suostun kuvaan, jotkut sukujuhlat on sellaista pakkopullakuvaamista :D

Tiedän monta ihmistä, jotka näyttävät kuvissa erilaisilta. Heitä ei kuvaaminen jotenkin imartele, koska yksi kuva ei vangitse kuin kerran kymmenestätuhannesta kerrasta sen silmien hymyn ja rentouden, mikä näistä ihmisistä katoaa heti, kun näkevät kameran.

Minä harvoin myös onnistun kuvissa. Ennen pidin itseäni ihan nättinä mutta nyt kun typerä järkkärini ottaa minusta kuvia, en voi uskoa enää nättiyteen :D

Mulla sama, ei vaan kertakaikkiaan onnistu kuvat, aina ihan ruman näköinen.
Vaikka luonnossa ihan nätti.

Mutta, kuvissa olen hoikemman näköinen, kuin peilistä katsottaessa :D

[QUOTE="Ilona";28474166]Jos kyseessä on tuore ja muokkaamaton kuva?

Toisesta ketjusta tuli mieleen. Ihmetellään, miten kuvassa on paljon hoikempi ja kauniimpi. Huonoa itsetuntoa vai voiko muka olla näin?[/QUOTE]

Ehdottomasti kuvattu voi näyttää erilaiselta kuvissa kuin luonnossa/kahdessa eri kuvassa.

Voiko joku oikeasti esittää noin naivia ettei asiaa mukamas tietäisi, tai mitä lie kysymykselläsi oikeasti haluat tuoda esiin?

Kannattaa aloittaa asian tutkiminen vaikka netistä löytyvistä ennen ja jälkeen kuvista.

Yhteistyössä