kotiäidin ammatti on ihan peestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lamppu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lamppu

Vieras
Kotiäidin ammatti on ihan peestä. kuka hullu viittii olla kotona enempää
kuin lakisääteiset lomat ja ehkä töistä vuosilomat päälle.
Ne eukot, joita ei oikea työnteko kiinnosta. Omien lapsien hoito ei ole oikeaa työtä vaan yhteiskunnan siivellä elämistä.
Jos hoidat samalla muiden lapsia niin se on työtä, mistä maksetaan palkka ja veroja joilla teidän kotiäitien kakaroiden terveys yms kulut katetaan.

Vituttaa akat, jotka ovat kotona vuositolkulla ja eivät edes viitsi tehdä mitään. Parhaassa tapauksessa tehtailaan kakaroita ja tuilla eletään herroiksi. Monet työssäkäyvät eivät saa kuin saman verran tuloja kuinn
yhteiskunnan elätit.
Et sillee... mua vaan vituitti kotiäidit................

No toivottavasti helpotti, kun tuollaista sontaa kirjoittelit. Mä olen todellakin TÖISSÄ kotona, en yhteiskunnan elättinä. Nämä pikkiriikkiset tuet eivät todellakaan elätä. Lapset kasvavat pian ja minä haluan olla läsnä heille, kun ovat pieniä. Hoitoon ehtivät vähän vanhempinakin. Helpommalla pääsisin, jos olisin niissä ns. oikeissa töissä ja rahaakin tulis enemmän. Mulla vain sattuu olemaan tämä tärkeysjärjestys, että lapset ovat ensimmäisellä sijalla. Mies siinä samalla viivalla.

No pitää olla kyllä paskalla palkalla töissä jos meinaa että saa palkkaa saman verran kun esim kotihoidontuki on :laugh:
Kysyn vaan kuka hullu painaa täyttä päivää vajaalla 400e:n kuukausituloilla? Kannattas varmaan ennemin tehtailla pari kakaraa ja jäädä ennemin yhteiskunnan elätiksi?

Alkuperäinen kirjoittaja lamppu:
Kotiäidin ammatti on ihan peestä. kuka hullu viittii olla kotona enempää
kuin lakisääteiset lomat ja ehkä töistä vuosilomat päälle.
Ne eukot, joita ei oikea työnteko kiinnosta. Omien lapsien hoito ei ole oikeaa työtä vaan yhteiskunnan siivellä elämistä.
Jos hoidat samalla muiden lapsia niin se on työtä, mistä maksetaan palkka ja veroja joilla teidän kotiäitien kakaroiden terveys yms kulut katetaan.

Vituttaa akat, jotka ovat kotona vuositolkulla ja eivät edes viitsi tehdä mitään. Parhaassa tapauksessa tehtailaan kakaroita ja tuilla eletään herroiksi. Monet työssäkäyvät eivät saa kuin saman verran tuloja kuinn
yhteiskunnan elätit.
Et sillee... mua vaan vituitti kotiäidit................

Vai tarkoitatko kenties kolmesta lapsesta saatavia lapslisiä????

No, huh! Olipa niin katkeraa vuodatusta, ettei tuota voinut ymmärtää kuin surkeana vitsinä!! :laugh: Sulla on varmaan tosi hyvä olla? Olen kyllä sitä mieltä, että sinun kaltaistesi ihmisten onkin parasta pysyä töissä ja mielellään kaukana toistenkin lapsista! Omiani en ikinä antaisi kaltaistesi kynsiin..

Oma ajatukseni asiasta 4 kotiäitivuoden jälkeen on, että ehkäpä on moniakin asioita joita jälkeenpäin kadun, mutta en koskaan niitä vuosia, jolloin olen hoitanut lapsiani kotona!! Ja mieluummin talo myyntiin ja vuokralle, kuin lapset hoitoon! Näin meillä.

Joo, ja kyllähän kotiäidin tulot melkoiseen luksuselämään riittävätkin.. =) Onneksi on hyvätuloinen mies!! :kieh:

Mä tienaan mun palkkatyössä 1100?/kk. Maksan siitä veroja sen 100-150?/kk. Jos mun kaikki neljä lasta olisivat päivähoidossa, kustantaisi se kunnalle 2800?/kk.

Sen sijaan saan 700? kotihoidontukea ja pari satasta asumistukea jolla pärjäämme.

Miksi minä menisin töihin kuluttamaan muiden verorahoja? :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
No pitää olla kyllä paskalla palkalla töissä jos meinaa että saa palkkaa saman verran kun esim kotihoidontuki on :laugh:
Kysyn vaan kuka hullu painaa täyttä päivää vajaalla 400e:n kuukausituloilla? Kannattas varmaan ennemin tehtailla pari kakaraa ja jäädä ennemin yhteiskunnan elätiksi?

Todellakin! Mietin ite ihan samaa.
En varmasti tekis päivääkään töitä jos kuukaudessa saa 400? työttömänäkin saa enemmän.
Ei haittaa yhtään olla kotiäiti, ja sitäpaitsi tottakai on helpompaa olla kotona kun siitä maksetaan. Valtion syys siis eikä kotiäitien.

Yhteistyössä