kotiäidille sadetakki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja påpå
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

påpå

Vieras
Syyssateiden saapuessa olen huomannut tarvitsevani sadetakin. En haluaisi mitään rukan perusmallia, vaan jonkun kivan, ehkä kuviollisen ja pirtsakan näköisen. Mielellään tietysti edullinen, mutta kivasta voisin maksaakin. Vauvan kanssa on hiukka hankala kierrellä kaupoissa, joten kaikki vinkit otetaan kiitollisena vastaan!
Sijaitsen helsingissä, esim. itäkeskus lähellä.

ps. nettikaupankäynnistä minulla on hieman huonoja kokemuksia, joten ihan oikeista kaupoista haluaisin kuulla.

hennesillä olen nähnyt kivoja kuviollisia, myös etolan kuvastossa oli juurikin ihan ok näköinen sadetakki.

suosin kuitenkin itse jotain urheilu/retkeilyliikkeen kuoritakkia (löytyy myös pirtsakkaa väriä), koska ne ei ole niin hiostavia ja niillä on käyttöä myös ulkoillessa sateettomallakin säällä.

Mulla on musta sadepuku, joka ei hiosta. Näyttää ihan normaalilta ulkoilupuvulta, paitsi että on vedenpitävä. On tosi kätevä pyöräillessä, ulkoillessa, hiekkalaatikolla, sienimetsässä yms. kun ei ole jäykkä ja hiostava. Pitkät polviin asti tai yli olevat sadetakit totesin erittäin hankaliksi.
Muistaakseni tilasin sen hobbyhallista ja hinta oli n.50€. Varmasti urheiluliikkeissä on vastaavanlaisia.

No mulla on vaan nettikauppavinkki... Ellokselta tilasin tosi kivan näköisen puolipitkän sadetakin. ei edes näytä yhtään sadetakilta. Ja kaikki meni hyvin, Ellos on iso ja luotettava.

Mä tilasin jo kevättalvella pirteen oranssin trenssimallisen, just Ellokselta (Josenffonsilta). Eikä tainnut maksaa kun n. 30 euroa.

http://www.ellos.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=9886&productId=199671&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=

toimiiko toi linkki mutta on näemmä nyt just tarjouksessa ;o)

Yhteistyössä