Kotiäitiys: Mitä fiksua tehdä päivisin?

Mitähän fiksua sitä voisi alkaa tekemään kotona kun vauva nukkuu......Siis, että lopettaisi/vähentäisi tätä FB, 2+ ja iltalehti surffailua... Toisaalta olisi mukava alkaa tehdä jotain rahallisesti tuottavaa (esim. käsitöitä myyntiin, freelancer) tai sitten ylläpitää ammattitaitoa (yliopistokoulutus) tai alkaa opiskella jotain uutta. Mitä te muut mammat teette vai käytättekö kaiken oman ajan netissä surffailuun? Niin no, vois kai sitä jumppaillakin, että pääsisi vauvamahasta eroon. Kamala kun on koko elämän suorittanut ja nyt vaan istuu kotona tekemättä mitään "järkevää" niin on turhauttavaa.
 
"VIERAS"
minun kotiäitiys kahteen vuoteen kuului ystävien tapaamista, kävin kuntosalilla joka päivä. Uimassa käytiin lapsen kanssa kahdesti viikossa. Tehtiin helsinkipäiviä, käytiin (ilmaisissa) näyttelyissä pääkaupunkiseudulla. Liikuttiin, siivottiin, nukuttiin päiväunia :)
 
äiti 44 v
[QUOTE="vieras";22900372]Mä varmaan sinuna opiskelisin jonkun kiinnostavan opintoalan approbaturin avoimessa yliopistossa.[/QUOTE]

Eikainytjumalauta kotiäitiys ole sitä että opiskellaan approbatureita? :D
 
"kotirouva"
Mä tykkään siivoilla, kokkailla ja sisustaa :) Pesin ikkunat tossa nolla kelillä yks aamu ja laitoin uudet verhot :) Sit mä teen Greengaten pyyhkeistä tilkkutäkkii :) Siitä tulee kaunis <3
 
[QUOTE="VIERAS";22900393]minun kotiäitiys kahteen vuoteen kuului ystävien tapaamista, kävin kuntosalilla joka päivä. Uimassa käytiin lapsen kanssa kahdesti viikossa. Tehtiin helsinkipäiviä, käytiin (ilmaisissa) näyttelyissä pääkaupunkiseudulla. Liikuttiin, siivottiin, nukuttiin päiväunia :)[/QUOTE]

Vauva on nyt melkein 5 kk ja ollaan joka viikko käyty kaverin kanssa kahvilla, jolla on samanikäinen muksu. Tänään kävin ekaa kertaa MLL:n perhekahvilassa ja siellä voisin ruveta käymään. Voisi kytätä kaikki museioiden ilmaispäivät ja käydä niissä kaverin kanssa...
 
näin
Sitä kerkii tekemään kaikkee järkevää ja vähemmän järkevää myöhemminkin :)
Mä suosittelisin tekemään jotain mistä nautit, oli se järkevää tai ei, koska lapsen kasvettua sulla on siihen vähemmän mahdollisuuksia..
 
"Laura"
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22900403:
Eikainytjumalauta kotiäitiys ole sitä että opiskellaan approbatureita? :D
Itse "luin" itseni kauppatieteiden maisteriksi äippälomalla :D Ihan helppoa, jos on järjestelmällinen ja miehen tuki!
 
hyvin sanottu!
Alkuperäinen kirjoittaja näin;22900426:
Sitä kerkii tekemään kaikkee järkevää ja vähemmän järkevää myöhemminkin :)
Mä suosittelisin tekemään jotain mistä nautit, oli se järkevää tai ei, koska lapsen kasvettua sulla on siihen vähemmän mahdollisuuksia..
Olipa hyvä neuvo! Näinhän se just pitäisi mennä eli samaa suosittelen, tee sellaista mistä nautit, oli järkevää tai ei.
 
mammae
tämä äiti käy kurkkaas nämä tietyt sivut netissä ja loppuaja joko siivoaa, tekee käsitöitä tai nukkuu. Tai juo kerrankin rauhassa teekupin :) Ah!

Uh, musta ei ikinä olis lukemaan mitään approbatureita äippälomalla...mutta ei musta kyllä olis muutenkaan pänttäämään yliopistoon vaikkei olis lapsiakaan :D
 

Yhteistyössä