vieras
Elämänlähde, miksi mennyt aikamuoto?Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:Joskus valitin ja joskus en. Aina oli kyllä kotityöt tehtyinä ja niihin ei muutenkaan ukko osallistunut... =)
Elämänlähde, miksi mennyt aikamuoto?Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:Joskus valitin ja joskus en. Aina oli kyllä kotityöt tehtyinä ja niihin ei muutenkaan ukko osallistunut... =)
No kun en enää ole virallisesti kotiäiti, kait...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Elämänlähde, miksi mennyt aikamuoto?Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:Joskus valitin ja joskus en. Aina oli kyllä kotityöt tehtyinä ja niihin ei muutenkaan ukko osallistunut... =)
Meillä oli kerran miehen kans juttua, kun meinas, että ei työpäivän jälkeen ala tiskata...niin mä sanoin, että kuvitellaanpas tilanne, että me molemmat oltais töissä, niin kumpikohan silloin tiskais. Minähän se olisin. Ja mieskin havahtui myöntämään sen. Toivottavasti tunsi edes jonkinlaisen pistoksenAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä minä käyn töissä, mies työtön eikä tee juurikaan kotitöitä. Minä tuun kotiin ja rupean tekemään kotihommia, käyn kaupassa, pyykkään, siivoan ja mies vaan on. Eikä se valitus auta. Näinkinpäin siis
Alkuperäinen kirjoittaja tuota:Kotiäitiys on oma valinta. Miksi siitä jotkut valittavat että on raskasta. Se taas, että jonkun on pakko tuoda rahaakin taloon, ei ole oma valinta. Jos mun mies on 8 tuntia päivässä raskaassa ruumiillisessa työssä, johon joutuu heräämään puoli kuudelta aamulla, niin en kehtaa valittaa. Saan olla onnellinen, että on niin uuttera töissään ja elättää perheensä. Kotiäitiys on pieni ajanjakso naisen elämässä. Siitä kuuluu nauttia ja ottaa ilo irti, eikä valittaa kuinka raskasta on olla omien lasten kanssa.
sanotaanko että mä rakastan olla kotiäiti ym mut mun luonne nyt on semmonen et naputan aina väliin ja tuo ukkoki sen tietää, sit se vasta ihmettelis jos en naputtas en sanois että raskasta on mutta ottaahan se välillä voimille mutta päivääkään en pois vaihtais... :heart:Alkuperäinen kirjoittaja tuota:Kotiäitiys on oma valinta. Miksi siitä jotkut valittavat että on raskasta. Se taas, että jonkun on pakko tuoda rahaakin taloon, ei ole oma valinta. Jos mun mies on 8 tuntia päivässä raskaassa ruumiillisessa työssä, johon joutuu heräämään puoli kuudelta aamulla, niin en kehtaa valittaa. Saan olla onnellinen, että on niin uuttera töissään ja elättää perheensä. Kotiäitiys on pieni ajanjakso naisen elämässä. Siitä kuuluu nauttia ja ottaa ilo irti, eikä valittaa kuinka raskasta on olla omien lasten kanssa.
Miksi ei saisi valittaa siinä kuin muistakin asioista?Alkuperäinen kirjoittaja tuota:Kotiäitiys on oma valinta. Miksi siitä jotkut valittavat että on raskasta. Se taas, että jonkun on pakko tuoda rahaakin taloon, ei ole oma valinta. Jos mun mies on 8 tuntia päivässä raskaassa ruumiillisessa työssä, johon joutuu heräämään puoli kuudelta aamulla, niin en kehtaa valittaa. Saan olla onnellinen, että on niin uuttera töissään ja elättää perheensä. Kotiäitiys on pieni ajanjakso naisen elämässä. Siitä kuuluu nauttia ja ottaa ilo irti, eikä valittaa kuinka raskasta on olla omien lasten kanssa.
aivan.Alkuperäinen kirjoittaja Tammikuu:Alkuperäinen kirjoittaja tuota:Kotiäitiys on oma valinta. Miksi siitä jotkut valittavat että on raskasta. Se taas, että jonkun on pakko tuoda rahaakin taloon, ei ole oma valinta. Jos mun mies on 8 tuntia päivässä raskaassa ruumiillisessa työssä, johon joutuu heräämään puoli kuudelta aamulla, niin en kehtaa valittaa. Saan olla onnellinen, että on niin uuttera töissään ja elättää perheensä. Kotiäitiys on pieni ajanjakso naisen elämässä. Siitä kuuluu nauttia ja ottaa ilo irti, eikä valittaa kuinka raskasta on olla omien lasten kanssa.
EI meillä mies perhettä elätä yksinään, vaikka töissä käykin. JA ONHAN se ammattikin oma valinta, työpaikka on oma valinta. Jos siitä saa valittaa, miksei kotityön rankkuudestakin? Minusta aika orjuuttava ajattelutapa, että vain "oikeassa" työssä on raskasta.