Kotiäidit, jos teillä olisi mahdollisuus

• Viestiketjun aloittaja kellokäki
  • Ensimmäinen viesti
kellokäki
päästä joka päivä tunniksi vaikka lenkillä tai salilla, niin et lasten mummi (erittäin luotettava ja enemmän kuin innokas olemaan lasten kanssa) olisi sen ajan lasten kanssa teillä kotona, käyttäisitkö tätä tilaisuutta hyväksesi? =)

ap
Mummi siis itse tätä ehdotti kun jäi nyt eläkkeelle (sai jäädä jo 63v) ja haluaisi nyt käyttää aikaansa lasten kanssa olemiseen ja tietenkin myös helpottaa mun arkea :) En vaan jotenkin tiedä miten suhtautua. Siis tottakai olisi ihan unelma ja tiedän aivan varmasti että mummi itse nauttii ja lapsetkin, varsinkin isompi (4v) kun osaa jo pyytää että pääsisi mummille, mutta äh, en tiedä... En ole vaan tottunut siihen että saa olla itsekäs :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mummi siis itse tätä ehdotti kun jäi nyt eläkkeelle (sai jäädä jo 63v) ja haluaisi nyt käyttää aikaansa lasten kanssa olemiseen ja tietenkin myös helpottaa mun arkea :) En vaan jotenkin tiedä miten suhtautua. Siis tottakai olisi ihan unelma ja tiedän aivan varmasti että mummi itse nauttii ja lapsetkin, varsinkin isompi (4v) kun osaa jo pyytää että pääsisi mummille, mutta äh, en tiedä... En ole vaan tottunut siihen että saa olla itsekäs :D
Onko sulla sisaruksia joilla on lapsia? Huolehdi että hekin saavat oman osansa ettei tuu sanottavaa :whistle:

Voi kun kivaa!:) Eihän sun heti tarvitse joka päivä, jos tuntuu alkuun oudolta. Mä just tässä mietin, kun lasten serkut asuvat naapurissa(18 ja 22v), eikä heillä ole tänä vuonna kesätöitä, että kehtaisikohan pyytää heitä lapsenvahdiksi silloin tällöin nyt kesällä(olisi pienemmän kanssa pari lääkärireissua, jonne ei isompaa voi ottaa mukaan). En kyllä tiedä kehtaanko :)

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Onko sulla sisaruksia joilla on lapsia? Huolehdi että hekin saavat oman osansa ettei tuu sanottavaa :whistle:
Ei ole joten sekään ei ole ongelma :) Jos sitä yrittäisi ja katsotaan miltä tuntuu. Eihän tämä olisi sitten mikään pakollinen asia, varmasti voidaan puolin ja toisin perua jos siltä tuntuu.

mää vaan
minulla tuo mahdollisuus on useamman kerran viikossa, mutta en aina sitä käytä. meillä mummo asuu samassa pihapiirissä, on vielä työelämässä, meidän lapset olisivat aina kun mahdollista menossa mummolle, mutta en anna mennä vaikka mummo luvan antaisikin sillä tarvii mummokin joskus omaa aikaa ja meillä mummo ei sano lapsille ei joten töistä väsyneenäkin olisi lapsia ottamassa hoitoon.

Itse en tiedä välttämättä jaksaisinko mummoa joka päivä kotiini pyörimään ja toisaalta mahtaisiko se mummostakin alkaa jossain vaiheess atuntua raskaalta?

Mutta sanotaan vaikka 2-3 kertaa viikossa tuollainen muutaman tunnin vapaahetki olisi kyllä ihana. =)

mammaliii harmailee
Tottakai! :) Tällä hetkellä käyn 2x viikossa 1,5h treeneissä, pojat on isän kanssa. 1x viikossa käynpelaan pesistä n. 2h, vauva on mulla siellä mukana ku on vaan sellasta kaverien kesken pelailua, tosin tähän asti on vauva aina nukkunu sen kokoajan.

Jos miehellä olis iltasin töitä nii mieluusti antaisin pojat mummolle jos hän itsesitä ehdottaisi ja menisin johonkin.. Vaikka johkin terassille kahville jos ei joka päivätahdo kuntoilla..

Yhteistyössä