Kotiäideillä on helppoa..

  • Viestiketjun aloittaja Mischa
  • Ensimmäinen viesti
No täytyy siinä kylkeä viittiä kääntää välillä, ettei jämähdä paikoilleen. Ja jääkaapille pittää raahautua tasaseen. :/ Kelloaki pittää osata/kyetä/jaksaa kattoa, että tietää millon pizzapoika soittaa ovikelloa. Raskasta se on tää rahan oottaminenki. Siitä lapsilisäpäiväshoppailusta nyt puhumattakaan. :eek: :xmas:
 
Mischa
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
No täytyy siinä kylkeä viittiä kääntää välillä, ettei jämähdä paikoilleen. Ja jääkaapille pittää raahautua tasaseen. :/ Kelloaki pittää osata/kyetä/jaksaa kattoa, että tietää millon pizzapoika soittaa ovikelloa. Raskasta se on tää rahan oottaminenki. Siitä lapsilisäpäiväshoppailusta nyt puhumattakaan. :eek: :xmas:
Nonni..
:whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Alkuperäinen kirjoittaja Mischa:
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
No mihis sen pitäis se raha viedä :saint:
Kotiäidit töihin vaan eikä olettaa että mies maksaa kaiken. :whistle:

No sietää vähän maksaaki siitä hyvästä että me synnytetään niille jälkikasvua ja vieläpä hoidetaan ne :D
Aivan :D Ja sikshän tässä kotiäitejä ollaan kun se on niin ihanan helppoa. Ei tartte kun olla vaan... ;)
 
juupajuu
Meillä ainakin hoidan itse kaikki omat menoni, mies vakuutuksen ja lainanlyhennyksen ja minä vastikkeet.. Ruoka menee yleensä minun pussistani.. Meillä siis minä maksan ihan yhtä paljon kuin mieskin, vaikka hän käykin töissä ja itse saan vain minimiäitiystuen.. Niihin omiin menoihin ei sitten paljoa ruuan ja vastikkeen jälkeen jääkään.. Mutta riittää tileistä vielä raha remontiin ja lomamatkoihin.. :D
 
XXS
Entinen työkaverini jättäytyi kotiäidiksi, kun ei jaksanut käydä töissä ja hoitaa iltaisin kotihommia. Lapset on nyt puolipäivähoidossa ja tämä sama äiti ravaa vähintään kahdesti viikossa meillä töissä, kun ei aika kulu kotona ei niin millään ja rahaakin tulee niin vähän...että molempi pahempi.
 

Yhteistyössä