kotia etsii....

sileäkarvainen kettuterrieri-uros. s. 11.6.2004. kiltti ja lapsirakas!!! Jos kiinnostuit, niin laitahan viestiä niin jutellaan lisää!!
p.s. juu, juu, tiedän ettei tää oo osto-myynti palsta, mutta koitan silti onnea kodin etsintään täältä!!! =)
 
Serana
Toivottavasti koti löytyy pian pikkuiselle :)

Ajattelin kertoa, jollet vielä tiennyt, että voit ilmoittaa koirasta myös maksutta osoitteessa www.lemmikkipalstat.net Siellä kohta apula, jossa koirien osto ja myynti-ilmoituksia :)

Suositeltavana siellä pidetty sitä, että laittaa syyn, miksi koirasta luovutaan :) näin saat useampia yhteydenottoja :)
 
olen siis tuon kyseessä olevan koiran kasvattaja. koira tuli meille takasin, koska omistajalla ei sille ollu aikaa ja näin ollen etsi sille uutta kotia, lupasin pennun ottaa meille siksiaikaa kunnes koti sille löytyy. meillä on jo kolme koiraa ennestään ja neljäs olis liikaa, vaikka mielellään tuon kiltin pojan kyllä pitäisinkin, näissä olosuhteissa se ei oikeen ole mahdollista.... :( :( =)
ilmottelin noita viimosia pentuja lähestulkoon joka paikassa, tosi heikolla menestyksellä joten senpä takia en ole hirmusesti innokas näitä kaikensortin koirasivustoja käyttämään. =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.01.2005 klo 22:14 anne kirjoitti:
paljon maksaa?
sen verran tähän väliin lisätietoja, että sillä on hintana 150 e, paperit on (rekisteröity ei jalostusrekisteriin) ja ihan puhdasrotunen (hyvistä vanhemmista). mutta....
siitä piti tulla mulle uusi näyttelytähti, huomasin luovutusiässä kuitenkin, että sen jalka naksuu, joten kiikutin sen lääkäriin, joka kuvaamisen jälkeen totesi sillä patella luksaation (polvivika). joka tähänpäivään asti ei suuremmin ole sitä haitannut, mutta tulevaisuudestahan ei tietenkään tiedä. iloinen ja vilkas pentu, ja tosiaan tosi kiltti, pitäisin sen mieluusti itsekin, mutta tosiaan nyt ei ole mahdollista, kun kuitenkin tossa noi kolme jo on... tarpeen sitä ei ole esim. lopettaa em. vian takia, ja jos uutta kotia ei sille löydy, niin sitten tod. näk. pidän sen itse. toi hinta on lähinnä korvausta näistä kuluista ja on todella tärkeää että se saa pysyvän ja hyvän kodin, jossa se saa tarpeeksi hellyyttä ja huolenpitoa....? jos vielä kiinnostaa, niin laita viestiä voin laittaa sulle sitte vaikka sp. osotteen niin voidaan jutella hieman tarkemmin....?
 

Yhteistyössä