koti dopplereista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mutzilla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mutzilla

Aktiivinen jäsen
03.09.2009
2 101
23
38
elikkäs olettekp ostaneet uuten vai käytettynä ja minkälaisen? sykenäytöllä olevan vai ihan sen perusmallin jossa kuuluu vain äänet? raskauskeijun sivuilta katselin tuossa niitä ja nyt ois tarjouksessa 45e se peruslaite. Aion ostaa tollasen kunhan käyn eka ultrassa et masussa on elämää

Angel Sounds merkkinen on minulla tuolla kaapissa. Tilasin netistä ja hintaa tuli 55e kuluineen päivineen. Uuten ostettu. Toimi ihan jees ekassa raskaudessa mutta tässä toisessa ei toimi. Pattereiden vaihtokaan ei auta vaan ei mene virta enään päälle :/

Tuolla Angel Soudnsin dopplerilla kuulin sydänäänet joskus rv 12-13. Sitä ennen olin jo käynyt varhaisraskauden ultrassa. Dopplerilla olen valitettavasti joutunut myös toteamaan yhden raskauden keskeytyneen, raskausoireet jatkuivat normaalisti, mutta ääniä ei enää kuulunut, joten tiesin km:n tapahtuneen ja pääsin suoraan osastolle tyhjennykseen. Mahtava laite niin hyvässä kuin pahassakin. Rauhoittaa mieltä, kun äänet kuuluu normaalisti, mutta sitten kun ei kuulu, saa herkästi lähtemään tutkimuksiin.

Alkuperäinen kirjoittaja rv 32:
Tuolla Angel Soudnsin dopplerilla kuulin sydänäänet joskus rv 12-13. Sitä ennen olin jo käynyt varhaisraskauden ultrassa. Dopplerilla olen valitettavasti joutunut myös toteamaan yhden raskauden keskeytyneen, raskausoireet jatkuivat normaalisti, mutta ääniä ei enää kuulunut, joten tiesin km:n tapahtuneen ja pääsin suoraan osastolle tyhjennykseen. Mahtava laite niin hyvässä kuin pahassakin. Rauhoittaa mieltä, kun äänet kuuluu normaalisti, mutta sitten kun ei kuulu, saa herkästi lähtemään tutkimuksiin.

juuri tuon keskenmenon takia haluankin sen hankkia, itse koin myöhäisen keskenmenon viikolla 18, sitä ennen viikolla 15 kuului sydänäänet :'(