Ymmärrän sua hyvin,mä olin kauan vihainen mun ex-ukolle.Siinä oli paljon pahaa ja on edelleen..erottiin tos vuos sitten piiiitkästä avoliitosta,,
en tiedä, mä tein kaikkeni,mut se oli täys kusipää mua kohtaan.harmittaa vi..n paljon,kun on mennyt vuosia hukkaan sen kanssa eikä ollut kanttia lähteä suhteesta.
mut nyt oon päässyt suurimmasta vihasta ja katkeruudesta, mlkein yhdentekevä koko ukko!
Noh,mies dokaa taas,,suhde uuteen muijaan katkolla,,soittelee mulle kännissä(joskus vastaan,joskus en)ja itkee kun on niin surkea,ja kun kohteli mua nii huonosti(sääliä vailla),ei mua hetkauta oikeastaan millään lailla,,huvittaa vaan.Mä syytin itseäni vuosia siitä kun mies joi,,ja mies syytti mua juomisestaan ja väkivaltaisuudestaan,olin mukamas ansainnut nyrkiniskut,,voi prkl....
mut ei se johtunutkaan musta,harmi kun tajusin sen vuosi sitten,mut parempi myöhään kuin ei milloinkaan.

sillä on ISO ongelma edelleen ;alkoholi,eikä se reppana voi ittellensä mitään.se velkaantuu kohta taas,joutuu myymään omaisuuttaan ym.
Mä meen eteenpäin ja selviän,ex jumittaa paikallaan .siinäpä on ihan tarpeeksi karman lakia.
hommaa vaikka voodoo-nukke

,se on terapeuttista

)).