Kosteista illoista pitävästä ja askin päivässä pössyttelevästä minusta on tullut absolutisti.

Tupakoinnin lopetin 6.10-10, tyyliin kerrasta poikki, epäilijöille irvistys :stick: (eli jo yli 4kk savuttomuutta yli 10vuoden jälkeen) ja pisaraakaan en tänä vuonna ota alkoholia.(hauskanpitoystävien kanssa onnistuu silti, testattu)

Suosittelen :eek:
 
"vieraana"
Mäkin join ennen lapsia joka toinen päivä (joka pvä ei krapulan takia pystynyt) ja poltin tupakkaa sen askin päivässä. Siihen loppus, kun raskaaksi tulin. Esikoinen täyttää 10v ja nykyään juon kerran tai kaksi vuodessa, tupakkaa olen maistellut silloin tällöin kännissä, mutta siihen on jäänyt. Mä oon sitä mieltä, että ei kaikilla paljon juovilla/polttavilla ole mitään riippuvuutta. Mä join, koska se oli hauskaa, en sen takia, että olisi ollut "pakko". Ja poltin ajankuluksi. En sen takia, että olisi ollut "pakko".

Hieno saavutus joka tapauksessa, onnittelut sinulle! :)
 
Mun juominen oli biletyshihhuilua kavereiden kera n.kerran kuussa ja yhden/kaksi sidukkaa saatoin viikolla ostaa ilta/saunajuomaksi(en kuitenkaan joka viikko)
Tupakointi taas oli niin pinttynyt tapa, vaikka siitä huono olo tulikin ja paha maku.(alotin 15v polttamaan vakituisesti)

Mun esikoinen täyttää ensi lauantaina 9v ja toinenkesällä 8v. Kolmas parin kk päästä 4v.
 

Yhteistyössä