Voi hiddo, missä nää asutta |O Helsingissä joku edes!! :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Iinaliina harmaana:Mullekin kyllä kelpais!
Kaukana Helsingistä.. Nyt ois sellanen fiilis,et kossua menis monta pulloa..Alkuperäinen kirjoittaja DakotanEmo:Voi hiddo, missä nää asutta |O Helsingissä joku edes!! :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Iinaliina harmaana:Mullekin kyllä kelpais!
Mä lähtisin kaveriksi,ku asusit lähempänä!Alkuperäinen kirjoittaja DakotanEmo:Thuska juu ois nyt mielessä :xmas: *Kaataa kahta sitruuna-kossua lasiin jäämurskan kera* Mut ei oikein hotsittas yssin mennä :snotty:
Mutta kukaan ei asu |O :'( Kiitos kummiskin tarjouksestaAlkuperäinen kirjoittaja Iinaliina masentuneena:Mä lähtisin kaveriksi,ku asusit lähempänä!Alkuperäinen kirjoittaja DakotanEmo:Thuska juu ois nyt mielessä :xmas: *Kaataa kahta sitruuna-kossua lasiin jäämurskan kera* Mut ei oikein hotsittas yssin mennä :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi mä oon aina halunnut Tuskaan Mut minkäs tekee kun pitää asua peräkorvessa |O
Älä muuta sano!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi mä oon aina halunnut Tuskaan Mut minkäs tekee kun pitää asua peräkorvessa |O