kosmetologin kk palkka ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apsideisi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä, tuntipalkka oli jotain 6-7 e. Tästä on n.6 vuotta aikaa, kun noita hommia tein ja jäi aika arvostamaton olo. Se oli joku alin mahdollinen palkka mitä sain ja samanverran jäi kun tein aiemmin siivousta :(

Alkuperäinen kirjoittaja kääkkis;26541792:
Kyllä, tuntipalkka oli jotain 6-7 e. Tästä on n.6 vuotta aikaa, kun noita hommia tein ja jäi aika arvostamaton olo. Se oli joku alin mahdollinen palkka mitä sain ja samanverran jäi kun tein aiemmin siivousta :(

Höh :/ Mä oon ajatellu että olis enemmän. Itse valmistuin vasta, niin osaa vähän miettiä menoja/tuloja jo valmiiks.

tää on vähän kinkkinen ala, samoten kun kampaajat. ihana ala, ei siinä mitään, mutta kun niitä on niin paljon. kaikille ei riitä asiakkaita. tunnetut ja hyvät paikat vetää asiakkaita.

ehkä varmin palkkalähde löytyy sitten sokoksen tai stocmannin kempparista.
yrittäjyyteen en tuolla alalla uskaltais lähtee jos ei keksi jotain uniikkia, ja toisen alla provikalla tai tunti+provikka ei juur tienaa.

Höh :/ Mä oon ajatellu että olis enemmän. Itse valmistuin vasta, niin osaa vähän miettiä menoja/tuloja jo valmiiks.

Olet jo valmistumassa, ja NYT mietit alasi palkkausta??? Voi huoh millä tolalla opintojen ohjaus kouluissa on, nuorille pitäisi EHDOTTOMASTI kertoa myös alojen työllisyystilanteesta ja palkkauksesta, ettei tulisi "yllätyksiä" kun ne alkavat kiinnostaa vasta valmistumisvaiheessa!

http://www.adressit.com/allekirjoitukset/kosmetologeille_tyoehtosopimus13/

Allekirjoituksia kerätään, että saataisiin alalle työehtosopimus, joka auttaisi kosmetologien palkka kuvioissa

Yhteistyössä