Kosmetologilla vahaus tai sokerointi häpyalueelle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kokeillaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kokeillaan

Vieras
Päätin luopua kokonaan noista häpyalueenkarvoista. Kumpaa suositellaan vahaus vai sokerointi ja brassi- sellaisesta kysymys? Aika varattu iltapäiväksi ja kokemusta ei aiemmin ole.

Minäkin nostan ja haluan kuulla vinkkejä!

Kuinka kauan paikat pysyvät sileänä? Tuleeko näppyjä/punoitusta käsittelyn jälkeen?

Itse vielä vetelen höyläpelillä, ja kovasti paljon siitä iho ärtyy...

Itse suosittelen sokerointia, sillä saa poistettua lyhyempiäkin karvoja eikä karvat katkeile piston yhteydessä, kuten vahan kanssa saattaa joskus käydä.

Mulle ei ole näppyjä tullut lainkaan, eikä ihokaan ole punoittanut kun korkeintaan hetken heti käsittelyn jälkeen. Oikein sileä on tullut ;) Karvankasvuhan on varsin yksilöllistä. Mulla on yleensä pysynyt karvattomana sen pari viikkoa ja sen jälkeen "hennolla" karvoituksella 2-4 viikkoa. Eli käsittelystä n. 2 kk päästä ollaan taas melkolailla lähtötilanteessa. Säännöllinen käsittely ohentaa karvankasvua ja höyläämisen verrattuna iso plussa on se, ettei tule pisteliästä sänkeä.

• Tykkää
Reactions: Lex
Sokerointi saa täältäkin kannatusta. Jos asiansa osaava kosmetologi niin kipukin on vain puolet vahauksesta. Olen käynyt nyt odotusaikana kahdesti ja tarkoitus lähiviikkoina vielä kerran raskausajalla. On kaikkein helpoin kun pyytää ottamaan aivan kaikki pois(:

[QUOTE="kääk";26775019]Voi kosmetologi-parka....[/QUOTE]

Siis se, joka tarjoaa vapaaehtoisesti tällaista palvelua, jota joku häneltä kovaan hintaan ostaa. Mahtaa vituttaa =)

Minäkin nostan ja haluan kuulla vinkkejä!

Kuinka kauan paikat pysyvät sileänä? Tuleeko näppyjä/punoitusta käsittelyn jälkeen?

Itse vielä vetelen höyläpelillä, ja kovasti paljon siitä iho ärtyy...

Lopetin sheivauksen 6-7v sitten ja siirryin kokonaan juurineen karvanpoistoon. Myös Veet tuotteet toimii hyvin minulla ainakin.
Sokerointi on mielestäni myös paras tapa ja karvoitus kestää poissa 4 viikkoa. Aiemmin se oli 2-3 viikkoa joten ilmeisesti jatkuva käsittely vähentää karvankasvua. Kun taloudellinen tilanne antaa myötä niin poistatan karvat lopullisesti laserilla.

• Tykkää
Reactions: Lex
Mitä ihmettä... Luulin ettei paljaan peniksen esittely olisi ihan youtuben käyttöehtojen mukaista. :shock:

Eihän sitä esiteltykään vaan karvojen poistoa sen tyvestä ja ympäriltä. Menetelmävideo on tietenkin käyttöehtojen mukainen.
Joku nainen (tai homo) saattaa ehkä hieman kiihottua, mutta tuskin siitäkään haittaa seuraa.

Yhteistyössä