E En tiedä Vieras 09.07.2008 #2 mutta tuntuuko teistäkin,että Elloksen rytkyjen hinnat ovat kohonneet pilviin parin viime vuoden sisällä? Rytky kuin rytky maksaa yli 40 euroa!
mutta tuntuuko teistäkin,että Elloksen rytkyjen hinnat ovat kohonneet pilviin parin viime vuoden sisällä? Rytky kuin rytky maksaa yli 40 euroa!
P pro-nettishoppaaja Vieras 09.07.2008 #3 Joo ostan vaan alennuksesta. On siellä jotain halvempiakin tuotteita, mutta yleensä hiemankin paremmat on sit kalliita. Lapsille olen ostanut paljon ja halvalla!
Joo ostan vaan alennuksesta. On siellä jotain halvempiakin tuotteita, mutta yleensä hiemankin paremmat on sit kalliita. Lapsille olen ostanut paljon ja halvalla!
Ö ölömölö Vieras 09.07.2008 #4 No just oli aika isot alet (loppu kuun alussa ). Kannattaa muuten lukea muiden tuotteelle laittamia arvosteluja, mua ne on auttaneet kovasti (ei ole tullut ostettua turhaan hyvän näköistä joka onkin oikeasti huonolaatuinen ).
No just oli aika isot alet (loppu kuun alussa ). Kannattaa muuten lukea muiden tuotteelle laittamia arvosteluja, mua ne on auttaneet kovasti (ei ole tullut ostettua turhaan hyvän näköistä joka onkin oikeasti huonolaatuinen ).
V vieras Vieras 09.07.2008 #5 Uudessa kuvastossa oli -30% kalleimmasta tuotteesta.En ole vielä avannut kuvastoa.