NAURETTAVAA KAUPANKÄYNTIÄ!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en-aio-ostaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

en-aio-ostaa

Vieras
Alkaa mennä ihan oikeesti hermot noihin huutiksen ja kirppisosioiden myyjiin! Ihan kun kukaan ei tietäisi, että Lindexillä on alennus (osta 30?:lla, saat 10? alennusta ja kaikki poistomyynnit) sekä KappAhlillakin on kaikista alennetuista hinnoista alennusta vielä puolet!

Siis jos jumankauta sinä ostat 2,50? uuden paidan ja laitat sen myyntiin niin miks hitossa pyydät siitä kuitenkin uuden summan eli sen 5-8? ainakin?

Ei mene jakeluun ei. Ootteko oikeesti noin köyhiä?

Tätä samaa olen miettinyt, että miten jotkut luulevat saavansa maltaita. Mennyt vähän maku huutis hommelista muutenkin. Vanhoistakin vaatteista pyydetään enemmän kuin uusista..

Noh. Siitä oon samaa mieltä, että 8 euroa lindexin k paidasta on paljon. Sun perustelut vähän vaan ontuu. Oikeesti EI kaikki seuraa jatkuvasti mitä kampanjoita ja aleja on menossa, kaikki ei sorru ostamaan kolmea jos tarttee vaan yhden ja lisäks vielä sekin, että jos paita on nyt kirppismyynnissä se on ostettu kenties normaalihinnalla -tai saatu lahjaksi eikä maksettu mitään.

Oikeus on aina pyytää. Tosin jokin kohtuus kannattaisi pitää.

AP:n kanssa samaa mieltä kyllä. Ymmärrän sen että huutiksessa kaupataan uusia, mutta miks se lähtöhinta pitää nostaa heti sinne pilviin? Itse laittaisin lähdön ja siihen niin, että yhdellä huudolla saisin omani takaisin. Huutajathan lopulta sen hinnan päättää :laugh:

Osa tekstistä johonkin kadonnut: piti siis sano, että KÄYTETYSTÄ on 8 erkkiä liikaa. Uudesta ehkä ei. Mut tosiaan selvästä trokaamisesta en tykkää, se on todennäköisesti laitontakin.

Yhteistyössä