P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mä jo innoissani aattelin että jospa olis jo ens viikolla, mutta ei siis ilmeisesti...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä mä luulen että ne on jo ens viikolla, koska tällä viikolla Tampereella on miinusviirukset ja yleensä nuo, sokoksen 3+1päivät ja hullut päivät on peräkkäisinä viikonloppuina.. siis kaks yhtäaikaa ja yhdet eriviikonloppuna
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä mä luulen että ne on jo ens viikolla, koska tällä viikolla Tampereella on miinusviirukset ja yleensä nuo, sokoksen 3+1päivät ja hullut päivät on peräkkäisinä viikonloppuina.. siis kaks yhtäaikaa ja yhdet eriviikonloppuna
Sokoksen 3+1 on aina hulluja edeltävällä viikolla. Onko niitä ollut tällä viikolla? Meillä ei lähellä sokosta ole joten en sitä tiedä. Mutta 3+1 päivistä seuraavalla viikolla on aina hullut.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Hauska kun ensin on aina Cittarin Mammutit, sitten Kärkkäisen Sika-päivät ja Tampereella Miinusviiruksen, seuraavana Sokoksen 3+1 ja huipentuu Stocan hulluihin päiviin. Kaikki yhdessä ryppäässä.. =)
Alkuperäinen kirjoittaja ma:Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Hauska kun ensin on aina Cittarin Mammutit, sitten Kärkkäisen Sika-päivät ja Tampereella Miinusviiruksen, seuraavana Sokoksen 3+1 ja huipentuu Stocan hulluihin päiviin. Kaikki yhdessä ryppäässä.. =)
Vai että on teillä Sika-päivätkin siel Tampereel!Onpas hauska tarjouspäivien nimi!