Koskas ne hullut päivät on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pöljä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eikös ne ole aina lokakuun ensimmäisellä viikolla. Alkaen aina keskiviikkona ja loppuen lauantaihin. Eli kalenterista katsoen ne olis tänä vuonna luultavasti 8-11.10

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mä jo innoissani aattelin että jospa olis jo ens viikolla, mutta ei siis ilmeisesti...

En tiedä olisko jo ens viikolla. Mutta itsellä sellainen muistikuva että aina joskus 10-pvän tienoilla ovat olleet.

Kyllä mä luulen että ne on jo ens viikolla, koska tällä viikolla Tampereella on miinusviirukset ja yleensä nuo, sokoksen 3+1päivät ja hullut päivät on peräkkäisinä viikonloppuina.. siis kaks yhtäaikaa ja yhdet eriviikonloppuna

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä mä luulen että ne on jo ens viikolla, koska tällä viikolla Tampereella on miinusviirukset ja yleensä nuo, sokoksen 3+1päivät ja hullut päivät on peräkkäisinä viikonloppuina.. siis kaks yhtäaikaa ja yhdet eriviikonloppuna

Sokoksen 3+1 on aina hulluja edeltävällä viikolla. Onko niitä ollut tällä viikolla? Meillä ei lähellä sokosta ole joten en sitä tiedä. Mutta 3+1 päivistä seuraavalla viikolla on aina hullut.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Sokoksen 3+1 on aina hulluja edeltävällä viikolla. Onko niitä ollut tällä viikolla? Meillä ei lähellä sokosta ole joten en sitä tiedä. Mutta 3+1 päivistä seuraavalla viikolla on aina hullut.

Sokoksen 3+1 päivät on ens viikolla 1.-4.10, joten kai ne Hullut Päivät on sitten viikolla 41!

Hauska kun ensin on aina Cittarin Mammutit, sitten Kärkkäisen Sika-päivät ja Tampereella Miinusviiruksen, seuraavana Sokoksen 3+1 ja huipentuu Stocan hulluihin päiviin. Kaikki yhdessä ryppäässä.. =)

Hauska kun ensin on aina Cittarin Mammutit, sitten Kärkkäisen Sika-päivät ja Tampereella Miinusviiruksen, seuraavana Sokoksen 3+1 ja huipentuu Stocan hulluihin päiviin. Kaikki yhdessä ryppäässä.. =)

Vai että on teillä Sika-päivätkin siel Tampereel! ;) Onpas hauska tarjouspäivien nimi!

Alkuperäinen kirjoittaja ma:

Vai että on teillä Sika-päivätkin siel Tampereel! ;) Onpas hauska tarjouspäivien nimi!

Ei kun Sika-päivät on Kärkkäisellä (yli-vieska, oulu ja ii) ja Tampereella on jotkin Miinusviirus päivät

Yhteistyössä