koskaan en enää osta partyliten kynttilöitä

vaikka kuinka teen niin kuin käsketään. eli mulla on sellainen partyliten punainen pikari, jossa poltetaan votiivia, teen ohjeen mukaan, lyhennän sydän langan ja laitan suoraan, silti palaa vain hetken ja sitten sammuu. en ymmärrä missä vika. kokeilin, vaikka ei saisi sitten ihan marketista ostettua kynttilää siihen, ja paloi hienosti loppuun saakka. missähän lie vika minussa vai kynttilöissä, molempien pakkauksien kynttilät käyttäytyy samanlailla. siis molempien partyliteltä ostettujen pakkauksien votiivit käyttäytyy samanlailla
 
Minä en ruukaa lyhentää votiiveista sydänlankaa.
Ota yhteys konsulttiin tai emäntään,niin saat viallisten tilalle uudet!
Olen kaksi vuotta polttanut ainoastaan PL:n kynttilöitä ja yhden kolmisydän kynttilän olen laittanut takaisin,kun oli vino.
 
memmu
Votiiveista ei saa lyhentää sydänlankaa. Vai isoista kynttilöistä: pilareista, palloista ja kolmesydänkynttilöistä. kokeileppas sitä että lämmität sitä metalli nastaa sieltä pohjasta hetken (siis ihan vaan hetken) ja painat sen sitten kiinni pohjaan, koska jos somisteen pohja on pyöreähkö niin sydänlanka saattaa valahtaa alaspäin ja käy juuri kuvailemallasi tavalla. Mutta ihan ensiksi ÄLÄ laikkaa votiivin sydänlankaa SITÄ EI SAA leikata!

Huom: Votiivi ei ole viallinen jos palamattommuus johtuu leikatusta sydänlangasta.
 
vieras
No mä kans mietin heti sitä, että jos sitä sydänlankaa votiivissa lyhentää, niin se se liekkihän tukahtuu siihen steariiniin (vai oliko jotain muuta materiaalia, mutta kuitenkin). Ja en ole kyllä koskaan kutsuilla kuulllut, et sydänlankaa pitäisi lyhentää.
 
memmu
Votiivi on ainutlaatuinen kynttilä jota et saa mistään muualta. Votiivi on kynttilä joka palaessaan nesteytyy kokonaan. Votiivi tulee siis aina polttaa asianmukaisessa somisteessa. Kun votiivi sammutetaan se jähmettyy uudelleen. Ja onhan niitä kynttilöitä muunkin nimisiä, esim. pallokynttilä, pilarikynttilä. Miksi ei sitten votiivi? :)
 

Yhteistyössä