Koska viimeksi näit appiukkoasi?

• Viestiketjun aloittaja ihenneminiä
  • Ensimmäinen viesti
Tuossahan se rassas raktoria ikkunan takana vielä tunti sitten, nyt on saunassa. Sit kai lähtee hipsiin kotiinsapäin:) Nähdään lähes joka päivä, ihan ok. Välit on paremmat kuin alkuun, kun opittiin tunteen. Auttelee täällä peltohommissa, korjaa traktoria, autot, ruohonleikkurit. Kattoo muksujen perään ja on vielä työelämässäkin mukana. Voishan tuo kotonaankin enemmän aikaa viettää, mutta ihan ok on, pojille ainakin tärkee ihminen. Vaikka ei biologinen pappa olekkaan, mutta pappa isolla p:llä heille. Jaksaa touhuta ja ottaa mukaan oikeestaan kaikkeen. Vähän on ronskit jutut välillä, mutta pitää ymmärtää rahtarin huumoria :D

Mä en muista. Luultavasti näin viimeviikolla -ikkunasta kun se haki jotain hallilta pihasta.
Meillä on asialliset välit. Ollaan tekemisissä se mitä tarvii. Appiukko asuu naapurissa mutta ei olla tekemisissä ilman asiaa.

yksvaan
eilen näin ja hyvin tullaan toimeen=) oikein mukava pappa meidän lapsilla! EI oo mitään vaivaa ollut ko. tyypistä ja anoppia mulla ei sit oo ollenkaan. Välillä oon raskaushormooneissa kiukutellutkin appiukon norteista mut eipä tuo oo onneks välittäny:)

Yhteistyössä