Koska pitäisi viimeistään olla perillä nuo joulukortit?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kun jo melkein 1,5 viikkoa sitten laitoin tuolla 0,55 euron merkillä menemään?
Vielä perjantaina ei ollut mennyt perille.
En siis käyttänyt sitä punaista kuorta...
 

Yhteistyössä