N
Natsku
Vieras
Pikkuhiljaa alkaa keinot loppumaan tuon melkein 4 vuotiaan kanssa... Nyt on pari viikkoa mennyt silleen, että ei tottele yhtään meitä kumpaakaan. Hirveitä kohtaukisa järjestää mm. kaupoissa. Karkailee minulta, vaikka tietää, että minä en pysty perään juoksemaan (ehkä juuri siksi) tämän mahani kanssa. Kiukuttelee joka asiassa. (Tällaista ei siis ole ollut ikinä.) Ei oikein enää jaksaisi... En tiiä että jännittääkö niin kovasti pikkusisaren syntymistä vai mikä hiidewn uusi uhma-aalto hänellä on... Tiedän, että pitäisi koittaa sitä positiivista huomiota antaa, mutta miten hemmetissä se onnistuu, kun koko ajan tekee töllön hommia? Ei todellakaan jaksa esim. nyt leperrellä kun on varmaan kolmatta tuntia tapeltu siitä, että rauhoittuisi vähäksi aikaa lepäämään... Toivottavasti seuraavat 2 viikkoa menisi tosi nopeasti ja tämä pinempi alkaisi syntyä ihan ittekseen normaalisti. 