P
pohdin
Vieras
Toki näin kevään myötä syö ruohoakin yms, mutta oksentaa melkein jokatoinen päivä!
Madotukset oon annettu..
Madotukset oon annettu..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tehobaktia meiltä löytyy, mutta olen yhdistänyt tän oksentamisajan et se on aina iltaisin ennen iltaruokaa?!
Voiko koira oksentaa näläntunteesta?
Ei ole muuten kipeä, ei ole pidetty paastolla eikä ole syönyt mitään tavallisesta poikkeavaa -paitsi jos ulkona jotain kakkaa mättäny....![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ei kiirettä;26284795:Anna olla ja juota sille vettä tai maitoa paljon, sitten kun se ei liiku enää niin mittaa siltä kuume ja anna toinen matokuuri .
Koira on tullut meille aika kyseenalaisista oloista aikanaan. Ei ollut esim.sisäsiisti vielä 2vuoden iässäkään.
Kasvattajan ja eläinlääkärin kanssa puljattiin meidän päivärytmejä ja todettiin et ainoa vaihtoehto on antaa ruoka kerran päivässä aina illalla.
Jos annan aamuruuan, on kakat lattialla kun tullaan töistä.
Jos antaa ruuan kun tullaan töistä, on kakat lattialla yön aikana.
Ainoa toimiva konsti on antaa ruoka illalla ja pääsee sit ulos kakalle heti aamulla ennenkun mennään töihin..
Ruoka annetaan yleensä klo22 et pystyy sit pidättään ulos asti. Raasu kun ei osaa pyytää ulos hädän yllättäessä ja todettiin et ei pystytä siihen et toinen herää keskellä yötä käyttään koiran ulkona... :/