Koska pinnasängystä pois?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nassuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nassuli

Vieras
Meillä on 10kk ikäinen tyttö ja kovat kiipeily himot. Pelkään että koska kiipeää itse pinniksestä pois... Koska olette siirtäneet lapsenne tavalliseen sänkyyn?

2v otin laidat pois ja siitä pari kuukautta kului, niin jatkoin pinniksin pitkäksi. Meillä ei kiipeilty.

Mulla vanhemmat joutuivat poistamaan mun pinniksestä 6kk kohdalla jo pari pinnaa, koska olisin muuten tullut (ja tulinkin) laidan yli. Peruuttelin sitten itse sängynpäästä pois... Itse sanoisin että jos tulee yli, niin vaihda sänky tai poista toisiaan pari pinnaa toisestä päästä.

Ei ole vielä onneksi tullut yli mutta nostelee jalkoja kovin ja kiskoo käsillä itseään ylemmäs. oon heti mennyt kun kuulen ähinää niin ei ole saanut kauemmin yrittää miten yli mentäisiin....

Siirsin esikoisen vähän vajaa 2 vuotiaana ja kakkosen 2 v 3 kk ikäisenä jatkettavaan sänkyyn. Syynä oli, että olivat niin isoja, etteivät mahtuneet enää pinnikseen. Vaikka molemmat olivat isoja, pinnis oli niin syvä, ettei sieltä pystynyt kiipeämään mitenkään pois, joten kiipeily sieltä pois ei ollut syynä siirtoon, vaan tilanpuute.