Koska olet "lopettanut" mahallaan nukkumisen raskaana ollessa?

  • Viestiketjun aloittaja fills
  • Ensimmäinen viesti
fills
Haluaisin siis tietää, missä vaiheessa mahallaan nukkuminen on tuntunut epämukavalta. Itsellä viikkoja 9+4 ja viime yönä mahallaan nukkuminen tuntui oudolta. Voiko olla näin aikaisin?
 
Memmu
Kun massu oli niin iso, että tuntui ITSESTÄ inhottavalta nukkua mahallaan. En muista enää viikkoja, mutta aika kauan sai kärvistellä nukahtamisen kanssa; minä kun nukahdan ainoastaan mahallaan.
 
Vasta kun on ollut pakko. Ensin olen yrittänyt tyynyjen kanssa pelata mahdollisimman pitkään, ainakin puoleenväliin raskautta. Loppuun asti olen vieläkin vääntänyt niiden tyynyjen kanssa, jotta olen nukkunut puolimakullaan ja puoliksi kyljellään.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja d u m b o:
Vasta kun on ollut pakko. Ensin olen yrittänyt tyynyjen kanssa pelata mahdollisimman pitkään, ainakin puoleenväliin raskautta. Loppuun asti olen vieläkin vääntänyt niiden tyynyjen kanssa, jotta olen nukkunut puolimakullaan ja puoliksi kyljellään.
Näin mäkin. Eikös se selällään makaminen ole ns. vaarallisempaa kuin mahallaan? Tosin selälläänkin nukuin. Kyllä se olo sitten käy tukalaksi, kun asento ei ole enää hyväksi.
 
fills
joo kun mietin, kun itsekin olen vannoutunut mahallaan nukkuja, enkä siis muissa asennoissa unta saa. pitää varmaan alkaa totutteleen kyljellään nukkumiseen. kaikkea sitä ressaa :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja fills:
Haluaisin siis tietää, missä vaiheessa mahallaan nukkuminen on tuntunut epämukavalta. Itsellä viikkoja 9+4 ja viime yönä mahallaan nukkuminen tuntui oudolta. Voiko olla näin aikaisin?
En missään vaiheessa, en osaa nukkua muulloin. Mahanhan ei tarvitse olla kohtisuoraan patjaa vastaan, vaasen voi vähän oikaista sivuun ja olla silti rintakehä ja polvet patjaa vasten. En osaa selittää.
 
tissikäs
Aika alussa. Varmaan jo ennen sun viiikkoja. Alkoi tuntua maha epämukavalta.

Ennen raskautta nukuin aina mahallaan, en vaan saanut unta muuten. Raskauden myötä opettelin nukkumaan selälläni ja kyljelläni. Raskauden (ja imetyksen päättymisen) jälkeen en enää pystynyt nukkumaan mahallaan. Selkä tuntui, että vääntyy liikaa taaksepäin. Se oli outo tunne, kun ei enää tuntunut hyvältä mahallaan olo. Nyt (5v raskautumisesta)olen pieniä aikoja iltaisin pystynyt olemaan mahallaan. Ehkä joskus vielä nukunkin.
 

Yhteistyössä