F
fills
Vieras
Haluaisin siis tietää, missä vaiheessa mahallaan nukkuminen on tuntunut epämukavalta. Itsellä viikkoja 9+4 ja viime yönä mahallaan nukkuminen tuntui oudolta. Voiko olla näin aikaisin?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja me:joo no tota mä nukuin kaikki kolme raskautta ihan loppuun asti.
Alkuperäinen kirjoittaja d u m b o:Vasta kun on ollut pakko. Ensin olen yrittänyt tyynyjen kanssa pelata mahdollisimman pitkään, ainakin puoleenväliin raskautta. Loppuun asti olen vieläkin vääntänyt niiden tyynyjen kanssa, jotta olen nukkunut puolimakullaan ja puoliksi kyljellään.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:no slloku alko tuntuu et nyt ei enää pysty nukkuu mahaltaa että painaa!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja me:joo no tota mä nukuin kaikki kolme raskautta ihan loppuun asti.
Alkuperäinen kirjoittaja homelitoosa:Alkuperäinen kirjoittaja me:joo no tota mä nukuin kaikki kolme raskautta ihan loppuun asti.
oikeestikko?
Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja homelitoosa:Alkuperäinen kirjoittaja me:joo no tota mä nukuin kaikki kolme raskautta ihan loppuun asti.
oikeestikko?
niin mäkin esikon kohalla, tai silleen vähän puoliks![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fills:Haluaisin siis tietää, missä vaiheessa mahallaan nukkuminen on tuntunut epämukavalta. Itsellä viikkoja 9+4 ja viime yönä mahallaan nukkuminen tuntui oudolta. Voiko olla näin aikaisin?