fills
Haluaisin siis tietää, missä vaiheessa mahallaan nukkuminen on tuntunut epämukavalta. Itsellä viikkoja 9+4 ja viime yönä mahallaan nukkuminen tuntui oudolta. Voiko olla näin aikaisin?
oikeestikko?Alkuperäinen kirjoittaja me:joo no tota mä nukuin kaikki kolme raskautta ihan loppuun asti.
Näin mäkin. Eikös se selällään makaminen ole ns. vaarallisempaa kuin mahallaan? Tosin selälläänkin nukuin. Kyllä se olo sitten käy tukalaksi, kun asento ei ole enää hyväksi.Alkuperäinen kirjoittaja d u m b o:Vasta kun on ollut pakko. Ensin olen yrittänyt tyynyjen kanssa pelata mahdollisimman pitkään, ainakin puoleenväliin raskautta. Loppuun asti olen vieläkin vääntänyt niiden tyynyjen kanssa, jotta olen nukkunut puolimakullaan ja puoliksi kyljellään.
Juuri noinAlkuperäinen kirjoittaja mie:no slloku alko tuntuu et nyt ei enää pysty nukkuu mahaltaa että painaa!!!!!
loppuaujasta vissiin pylly pystyssä ei mulla ainakaan tuo olis muuten mahdollista.Alkuperäinen kirjoittaja me:joo no tota mä nukuin kaikki kolme raskautta ihan loppuun asti.
niin mäkin esikon kohalla, tai silleen vähän puoliksAlkuperäinen kirjoittaja homelitoosa:oikeestikko?Alkuperäinen kirjoittaja me:joo no tota mä nukuin kaikki kolme raskautta ihan loppuun asti.
kuin myösAlkuperäinen kirjoittaja v:niin mäkin esikon kohalla, tai silleen vähän puoliksAlkuperäinen kirjoittaja homelitoosa:oikeestikko?Alkuperäinen kirjoittaja me:joo no tota mä nukuin kaikki kolme raskautta ihan loppuun asti.
En missään vaiheessa, en osaa nukkua muulloin. Mahanhan ei tarvitse olla kohtisuoraan patjaa vastaan, vaasen voi vähän oikaista sivuun ja olla silti rintakehä ja polvet patjaa vasten. En osaa selittää.Alkuperäinen kirjoittaja fills:Haluaisin siis tietää, missä vaiheessa mahallaan nukkuminen on tuntunut epämukavalta. Itsellä viikkoja 9+4 ja viime yönä mahallaan nukkuminen tuntui oudolta. Voiko olla näin aikaisin?