Koska olen törkeä, siveetön, käytöstapoja ei laisinkaan.... ilmoitan että

Olen levitellyt haarojani ahkerasti viime yönä ja tänä aamuna. Siinä teille nutturapäisille siveyden sipuleille ällöttävää ajattelemista, OLEN PANESKELLU!!!



(tietämättömille tiedoksi, edellisessä alotuksessa minkä tein ja satuin mainitteen harrastaneeni haureuksia mieheni kanssa, sain kuulla kunniani siitä kuinka levittelen seksielämääni palstalla)

Ai nii joo, tännään aamupalalla (klo 14) juttelin miehen kans minun tissiliiveistä. Lapsiki oli kotona ja kuuli. Ei, me ei juteltu lapsen kehityksestä rakentavasti, tai sen saavutuksista, säästä eikä kauppalistasta. Vaan minun tissiliiveistä. Sivistymättömiä moukkia ollaan kumpiki. :snotty:
 
Mulla jäi eilen paneskelut väliin, ihan perseestä.. Mutta tänään on kyllä vakaana aikomuksena, harmillista että kun lapsukaiset nukkuu yhtaikaa ja olis oikein potentiaalinen panohour, mies perkele nukkuu niiden kanssa! |O

No, ei auta kuin odottaa. Eikä muuten varmasti keskustella mitään kehittäviä tänään, puhutaan seksistä ja tilataan pizzaa ja annetaan pikkuruistenkin mässätä herkkuja ja ollaan oikein palstakriteerein huonoja vanhempia.
 
Mulla jäi eilen paneskelut väliin, ihan perseestä.. Mutta tänään on kyllä vakaana aikomuksena, harmillista että kun lapsukaiset nukkuu yhtaikaa ja olis oikein potentiaalinen panohour, mies perkele nukkuu niiden kanssa! |O

No, ei auta kuin odottaa. Eikä muuten varmasti keskustella mitään kehittäviä tänään, puhutaan seksistä ja tilataan pizzaa ja annetaan pikkuruistenkin mässätä herkkuja ja ollaan oikein palstakriteerein huonoja vanhempia.
*jeesustelua*

Meillä oli eilen illalla joulupöyvässä ko lapset jo nukku, puhetta seksistä ja seki lytättiin palstalla, kuinka ois pitäny puhua lasten todistuksista jne... :D Sivistymättömiä moukkia. KOKO SUKU. :rolleyes:

Aattelin nusasta tänä iltanaki vielä. Panettaa niin pirusti koko ajan.
 
---
Sä olet tyylitön, mieleltäsi epätasapainoinen, huvittava junttinaikkonen, joka kaipaa vaan hirrrveästi huomiota. Ja olet luultavasti yksi niistä moninikillisistä kaupan päälle.
 

Yhteistyössä