Mihin aikaan ulkoilette sen ikästen kanssa jotka tarttee vahtimista? Puolen tunnin päästä näkee ihan hyvin varmaan, menisinkö sitte? Ku olis tosiaan paljon kivempi jäädä sisälle ja käydä ulkona vaan hakemassa posti ja käydä kaupassa.
Onko teistä hankala mennä talvisin ulos? Mulle se pukeminen varmaan siinä eniten rassaa, lapsen siis. Tiedän et nukkuu ja syö tuplaten paremmin/enemmän kun on kärvistelty vaikka tunti ulkona.
Kesällä voisin ollu muksun kaa vaikka koko päivän ulkona(eikä kyse ole silloin rusketuksen hankkimisesta).
Syyllisyys painaa tätä mutsia....
Onko teistä hankala mennä talvisin ulos? Mulle se pukeminen varmaan siinä eniten rassaa, lapsen siis. Tiedän et nukkuu ja syö tuplaten paremmin/enemmän kun on kärvistelty vaikka tunti ulkona.
Kesällä voisin ollu muksun kaa vaikka koko päivän ulkona(eikä kyse ole silloin rusketuksen hankkimisesta).
Syyllisyys painaa tätä mutsia....