koska laitatte joulu/ulkovaloja ulos?

• Viestiketjun aloittaja jeeejouluuuuu
  • Ensimmäinen viesti
Keijupölly
[QUOTE="vieras";24906797]Kynttilät on vähän eri asia kuin jouluvalot. Eivät kynttilät ole joulukoristeita.[/QUOTE]

Miksi valosarjat ovat joulukoristeita, mutta kynttilät eivät ole? Onko tämä päätetty jossain yleisesti? Vai oletko sinä itse päättänyt tästä asiasta?

"heh"
[QUOTE="vieras";24906777]Viikonloppuna laitan. Ne on tarkoitettu tuomaan valoa pimeään syksyyn ja talveen, ei vain jouluksi. Tietty kateelliset akat naapurissa kyttää nokka pitkällä mitä laitan[/QUOTE]

Taas se kateuskortti esiin :D Miks joku olis jouluvaloista kateellinen? Meillä naapuri laittaa varmaan viikonloppuna jo punaiset joulutontutkin ikkunoihin, niillä on ollut loka-marraskuun vaihteessa ollut tapana aloittaa joulukoristelut ja vaikka se mua ehkä hippasen huvittaakin niin en ole kateellinen, voisinhan itekin sellaset ikkunaan ripustaa jos tykkäisin :D

"vieras"
[QUOTE="vieras";24906782]Joulukuun alkupuolella laitetaan jouluvalot sekä sisälle että ulos, ei sentään lokakuussa vielä =D[/QUOTE]

Lokakuun lopulla laitetaan meillä aina jouluvalot ulos. Turhan lyhyt aika nauttia niistä jos vasta joulukuussa laittaisi.

nnnn
[QUOTE="vieras";24906809]Lokakuun lopulla laitetaan meillä aina jouluvalot ulos. Turhan lyhyt aika nauttia niistä jos vasta joulukuussa laittaisi.[/QUOTE]

sama täällä..mun mielestä paketissakin lukee että pihakoristevalot eli ei siis jouluvalot..Kyntteliköt on jouluisia mutta nuo valoverkot yms on talveen ja syksyyn mun mielestä..

• Tykkää
Reactions: HouseOfSleep
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;24906806:
Miksi valosarjat ovat joulukoristeita, mutta kynttilät eivät ole? Onko tämä päätetty jossain yleisesti? Vai oletko sinä itse päättänyt tästä asiasta?
Miten voit verrata kynttilöitä ja jouluvaloja toisiinsa? En ummarra.

"vieras"
[QUOTE="heh";24906808]Taas se kateuskortti esiin :D Miks joku olis jouluvaloista kateellinen? Meillä naapuri laittaa varmaan viikonloppuna jo punaiset joulutontutkin ikkunoihin, niillä on ollut loka-marraskuun vaihteessa ollut tapana aloittaa joulukoristelut ja vaikka se mua ehkä hippasen huvittaakin niin en ole kateellinen, voisinhan itekin sellaset ikkunaan ripustaa jos tykkäisin :D[/QUOTE]

Osus ja uppos.

"vieras"
[QUOTE="Sanna";24906679]Ja kuusi koristeltu?? :D[/QUOTE]

Äläs nyt, ei tässä enää montaa viikkoa mene kun monikin palstalainen on jo kaivanut muovikuusen esiin ja koristellutkin sen.

"vatelma"
[QUOTE="vieras";24906833]Äläs nyt, ei tässä enää montaa viikkoa mene kun monikin palstalainen on jo kaivanut muovikuusen esiin ja koristellutkin sen.[/QUOTE]

mä tänään katselinkin kuusenkoristeita kaupassa:D ja kinkkuakin ollaan mietitty että miten iso tänä vuonna:p

"meriska"
[QUOTE="vieras";24906833]Äläs nyt, ei tässä enää montaa viikkoa mene kun monikin palstalainen on jo kaivanut muovikuusen esiin ja koristellutkin sen.[/QUOTE]

Muovikuuset voikin koristella aikaisemmin mutta aito kuusi tuodaan sisään vasta aatonaattona:)

"vieras"
[QUOTE="vieras";24906832]Osus ja uppos.[/QUOTE]

Mitä hittoa? :D :D Tällä palstalla on kyllä oudot kateuskuvitelmat. Ja näitä "osu ja uppos" -kommentteja heitellään ihan ihme väleihin.

"vieras"
[QUOTE="vieras";24906856]Mitä hittoa? :D :D Tällä palstalla on kyllä oudot kateuskuvitelmat. Ja näitä "osu ja uppos" -kommentteja heitellään ihan ihme väleihin.[/QUOTE]

Kyllä sua nyt kismittää kun naapurin rouvalla on nätimpi piha ja kalliit valot. Pakko sitten keksiä jotain ininän aihetta "huvittaa jouluvalot marraskuussa... " inini.
Halvat on huvit ainakin.

"vieras"
[QUOTE="vieras";24906881]Kyllä sua nyt kismittää kun naapurin rouvalla on nätimpi piha ja kalliit valot. Pakko sitten keksiä jotain ininän aihetta "huvittaa jouluvalot marraskuussa... " inini.
Halvat on huvit ainakin.[/QUOTE]

Öö, mitenkäs mua nyt kismittää? Mua ainoastaan nauratti nuo typerät kateus ja osu ja uppos -kommentit, joten päätin kommentoida niitä. :D :D

Keijupölly
[QUOTE="vieras";24906887]Eipä tuossa mitään sen kummempia. Yritin vain näyttää sinulle, että valosarjat ovat joulukoristeita. Sen huomaat lukemalla mitä vain mainos- tai aikakauslehtiä, joissa valosarjoista puhutaan.[/QUOTE]

No miksi et lukenut minun linkkiäni, jossa sanotaan, että valoja käytetään pimeänä aikana, muunmuassa rapujuhlissa ja sadonkorjuujuhlissa?

Yhteistyössä