koska keskenmeno

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nmmk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nmmk

Jäsen
20.06.2004
33
0
6
Te jotka olette kohdanneet ikävän tapahtuman keskenmenon niin onko se yleensä tullut ennen ku sydän ääniä on edes kuultu vai jo sen jälkeen ku sydän äänet kuultu ja ulrtassa oltu? oliko teillä kipuja ja miten sen huomasitte?
Itse olen tälläinen ainainen pelkuri olen rv 13+6 ja olin lääkärissä 11+4 ja kuului sydänäänet ja ultrassa oli kaiki hyvin.. jotenkin vaan nyt olen voinut niin pahoin että on tullu mieleen jos kaikki ei enää olekaan hyvin .. mitään vuotoja ei ole ollut.. maha on vaan ollut vähä kipeämpi ku ennen ja muutama aivastus on sattunut ihan Per....leesti.
joka päivä on sellainen olo et nyt lentää oksennus mut kuitenkaan ei ole tullut.. keskenmenoja itselläni ei ole ollut et en tiedä mistä pelko on tullut..

Ole nyt vaan onnellinen siitä raskaudestasi, ei ne aivastukset sitä pois sieltä saa, normaaleja liitoskipuja ovat. Jokaisella odottavalla on pelkoja siitä meneekö kaikki hyvin, se taitaa olla semmonen luonnon laki. Kyllähän niitä keskenmenoja tapahtuu myöhemminkin, mutta jos kerta justiin on kaikki ollut hienosti niin nauti siitä, sulla on pitkä matka edessä vielä :wave: onnea matkaan :hug:

juu ei kannata huolestua niistä kivuista, tosa vaiheessa ne on ihan normaaleja etenkin juuri aivastaessa, jotku lihakset vaan on löystyneet ja aiheuttaa tota kipua, ihan normaalia.
ja siitä huonovointisuudesta sen verran että paha olohan nimenomaan kertoo siitä että istukka toimii. eli jos pahoinvointi häviää niin silloin pikemminkin kannattaa huolestua kuin huonosta olosta. itsellä ollut 2 keskenmenoa eikä kummastakaan ole tullut yhtään pahoinvointia, ja taas 2 onnistunutta raskautta ja molemmista armotonta pahoinvointia.
ole huoletta ja nauti raskaudesta!!!

kiitosksia teille ihanille jotka vaivuduitte vastaamaan.. ehkä tääkin kuitenkin helpottaa oloa ku saa purkaa sydänkä ja kertoa peloista.. sitä kuitenkin haluaa saada tän lapsen :) ja pelkää et kaikki ei mene hyvin ku niin helpolla tulin raskaaks.. heh liiankin helpolla.. onneks ei tartte enää odottaa ku vähä yli viikko et pääsee lääkäriin ja sydänääniä kuunteleen..

Yhteistyössä