Koska huutonetissä yleensä aletaan myymään

  • Viestiketjun aloittaja "hhh"
  • Ensimmäinen viesti
"hhh"
talvi kampetta? Mä täysin missasin välikausi sesongin kun se kuulemma oli jo tammi-helmikuussa, eli parhaimmat puvut oli jo menneet kun maaliskuun puolivälissä aloin kattella pukua sieltä. Nyt en tee samaa virhetä talvi kamppeiden kanssa joten koska pitäis olla asialla?
 
Mä laitan sitä mukaa, kun jää pieneksi tai kerkiän laittamaan. Itse en halua säästellä ylimääräisiä vaatteita turhaan, kun 6 henkisessä perheessä vaatettakin tuppaa olemaan liian kanssa. Kaikilla on vähntään kahdet talvitamineet (ja useammatkin ). Olen laittamassa nuorimmalle ostetun todella siistin toppahaalarin myyntiin, kunhan sais otettua siitä kuvia. Hänen talvijalkineet jo laitoinkin myyntiin. Viime kesänäkin meni lasten talvivaatetta kaupaksi....
 
"vieras"
Itse möin viime kesänä oliko kesäheinäkuussa toppapuvun joka kylläkin risa, mutta korjattavaksi sen möinkin. Ainakin kilpahuutajia oli, vaikka puku ei mikään reimatec vaan ihan perus talvipuku ja olikokohan ciraf-merkkinen.
 
Mä laitoin juuri eilen yhden toppapuvun postiin uudelle omistajalle.

Ja me taidettiin molemmat olla melko tyytyväisiä kauppoihin...olisin saanut puvusta ehkä jokusen euron enempi syksyllä, mutta mä sain siitä silti niin hyvän hinnan, että oksat pois...lisäksi mulla on nyt yhden toppapuvun verran enemmän säilytystilaa :)
 

Yhteistyössä