Koska herkkiäraskaustestejä voi tehdä/ niihin on luottamista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jenny82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Moikka jenny82, itse olen saanut käsityksen että nyrkkisääntönä pidetään 4 päivää ennen oletettujen menkkojen alkamista. Silloin voi noi herkät 10:t antaa signaalia. Eli keskimäärin varmaan dp10:n hujakoilla (toki riippuu kierron kokonaispituudesta). Mutta, voivat antaa joskus haamuja aikaisemminkin ja joskus (tai usein mene ja tiedä) näkyy vasta samana päivänä kun tädin pitäisi tulla. Ja itse olen niin malttamaton että dippailin tässäkin kierrossa taas jo dp6 ;) negaa tietenkin.

Neljä päivää ennen menkkoja voi ruveta testaileen mutta tuolloin negatiivinen ei ole vielä luotettava ja positiivinenkin saattaa aika usein mennä kesken ns. kemiallinen raskaus. Mikään testi ei ole 99.9 prosenttisen luotettava ennen kuin on kulunut 14 vuorokautta ovulaatiosta.

Ok,

tein tänään aamulla negatiivisen (oletetusta oviksesta 10 päivää), eli neljä päivää ennen menkkojen alkua.

Menkkojen alkuun siis vielä pitäis olla kolme neljä päivää - toistaiseksi ei menkoista mitään merkkejä.

Ilmeisesti toivoa vielä on?

Mulla oottelee laatikossa clearbluen digitaalinen joka näyttäis nekin viikot,,,mut en uskalla tuhlata sitä. Voe helvettiläinen miten jännittää :s Pissasin negan tänä aamuna kotitesti.com sivulta tilattuun tikkuun. En ees tiedä mikä herkkyys siin oli.
Mut mulle on yhä mysteeri kun jotkut alottaa testaamisen 25 herkkyydellää, sit sen jälkeen kympillä,, siis mikä on oikein se herkin??? Onko sama testaako Cb herkimmällä ja kalliimmalla kuin vaikkapa netin halvimmalla herkällä?
Jos testaa esim dpo 10 tai dpo 11...?
Ihan ulalla vielä noista herkkyyksistä.
Hitto miten oudosti alko nyt jomottelee ja polttelee oikeelle kyljen puolelle kun koko aamu meni pahoin voinnin kourissa kärsien,mut en sentään ykänny. hemmetti.... kituviikko

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Yhteistyössä