Koska helkkarissa mä muka kerkeen käydä lenkillä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en koskaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oon töissä 13-19.30. Mies on töissä 05-14.30. Olen toki kotona aamupäivästä mutta sillon on myös lapsi kotona. Ei tuo 3v8kk ikäinen jaksa kävellä tyyliin 5km. Vaunussa se ei enää halua istua, sanoo että on tylsää ja vaunussa ahdasta/epämukavaa.

Musta tuntuu etten ikinä pääse harrastamaan liikuntaa. Mihinkään ohjattuun jumppaan/salille tms ei oo mahdollisuutta päästä. eikä mulla oo ketään jolle mä voisin jättää lapsen aamupäivästä hoitoon.

Että se siitä sitten pitää vaan lihota ja antaa kunnon rapistua... :/
En usko että joku kotijumppa paljoa auttaa eikä sitä tuu oikeen edes tehtyä.. Ainoa mikä mua auttaa painonhallinnassa on kunnon hikilenkki joka päivä...

tympii..

Kyllä, pakko sun on sitä vaan mässätä ja lihota. Ei siinä muukaan auta.

[QUOTE="vieras";27116584]No ei kyllä meijän 4,5v polje kovaa..ääni vaan on kovaa kun huutaa kun ei saa kunnolla poljettua (soratie, ei asvalttia lähimainkaan)[/QUOTE]

No ei polje lujaa meidänkään 4v. Mutta en ymmärrä miksei lenkille voi mennä illalla? Mä lähden monesti vasta 20.30 kun lapset menee nukkuu ja mies jää niitten unta vahtimaan.

Meillä 3,5 v polkee niin lujaa (tosin tosiaan asfaltilla) että hiki tulee jos tahdissa yrittää kestää :) Äsken juuri tuli 7 km lenkki heitettyä tuo 3,5 v ja rapiat 2 v. tuplarattaissa, hiki tuli siinäkin. Mutta tosiaan, jos työt päättyy 19.30 niin hyvin ehtii vielä illasta lenkille. Itse usein lähden kun saan pojat nukkumaan, mies jää lapsenvahdiksi vahtimaan lasten unta. Ja kantorinkassa viihtyy tuo meiän 3,5 v. vallan mainiosti, siihen lisäksi kävelysauvat niin pienempikin lenkki tuntuu :)

Mun työt loppuu joka päivä viimeistään 17:00 ja siitä huolimatta lenkkeilen vasta joskus puol 8 jälkeen! Minusta on ihanaa, kun ei ole enää niin paljon ihmisiä liikenteessä ja saa rauhassa mennä :)

Miks ihmeessä te muut tässä ketjussa todistelette omien lapsienne kykyjä polkea polkupyörää, juosta tai ihan mitä vaan.
Kun ap:hän haluaa vaanhyväksyntää, syitä lihavana olemiseensa, vakuutteluja että eihän hän muuta voi. Kun vetää vaan herkkua naamariin, ja lihota, muiden syy!!

Miks ihmeessä te muut tässä ketjussa todistelette omien lapsienne kykyjä polkea polkupyörää, juosta tai ihan mitä vaan.
Kun ap:hän haluaa vaanhyväksyntää, syitä lihavana olemiseensa, vakuutteluja että eihän hän muuta voi. Kun vetää vaan herkkua naamariin, ja lihota, muiden syy!!

No niin kai se sitten on:) Jos haluaa lenkille, pitää molemmilla on 8-16 työ. Toinen menee sitten lenkille klo 16.30 ja toinen 17.30. Sitten vielä koko perhe yhdessä ulos lapsen kanssa.
Ja kotonahan on pakko syödä. Suklaata ja sipsiä. Eihän sitä muuten voi olla.

• Tykkää
Reactions: Salla07
ihana ketju, noin minäkin ennen (5kk sitten) ajattelin: ei oo aikaa, ei viittis millään. sain itseni kuitenkin liikkeelle ja nyt hölkkään reilun 30 km viikossa. meillä minä käyn alkuillasta ja mies on lasten kanssa pihalla, mies käy sitten pikkasen myöhemmin ja minä hoidan lasten iltapesut ym. hyvin on toiminut. ja viikonloppuna on ihana lähteä aamusta liikkeelle, päiväkin alkaa kivasti, kun ysiltä on käynyt lenkillä ja suihkussa. tsemppiä, kyllä se, pikkuhetken otat aikaa aina kuin mahdollista.

itse menen lenkille ~21 kun on hoidettu isompien iltatoimet+sängyssä. näinollen mies viihdyttää vaan pienintä kukkujaa ja huolehtii että yläkerta on hiljainen. ysiltä on jo pimeää, ja yleensä noin 30min on ok lenkkiaika ja jos valoisalla pääsisi niin sitten pidempään..

omasta viitsimisestähän se on kiinni, ei juuri muusta!

Yhteistyössä