koska aiotte ostaa välikausivaatteet lapsillenne? onko kaupoís jo lassiet ym?

  • Viestiketjun aloittaja et viel löytyy
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Maalis-huhtikuun vaihteessa olen yleensä ostanu, mutta mä en olekaan minkään tietyn merkin ja kuosin perään, vaan ihan tavalliset toimivat kelpaa, niitä kyl löytyy =)
 
haalarit ostettu jo syksyn alesta -80% molemmille tytöille mutta vielä tarvitsis isommalle kaksi osaisen esim Ticketin plain rainin...

yritän ettiä vielä aleista tai sit ostan käytettynä :)

Lisään vielä että just tänään näin Prismassa lassien kevään vaatteita mutta ei tollaset merkit mene loppuun vaan ne on ne Ticketit, Molot, Cupcaket yms jotka loppuu jos loppuu nekään.
 
Viimeksi muokattu:
"kaunisajatus"
Po.Pin viime syksynen vk-haalari menee vielä keväällä (kiitos erinomaisen säädettävän vyötärökuminauhan) jonka lisäksi ostin juuri em. liikkeen kevät 2011 värisen windfleecen erikseen pidettäväksi. Niin ja ostinhan minä em. liikkeestä jo valmiiksi erilliset sadevarusteetkin :) Kesävaatteetkin olisin ostanut jos olisi jo tulleet.

Yritän olla ajoissa liikkeellä jolloin on vielä valinnanvaraa eikä tarvi etsiä tai tyytyä sellasee mikä ei miellytä.
 
ostettu jo
Ostin polarn o pyretistä haalarin -30 % alennuksella. Ei ole virallinen vk-haalari, mut fleecen saa pois neppareiden ansiosta ja toimii siis ilman fleeceä vk-haalarina. Kelit kun kylmenee nii lisää vaan fleecen ja sit pakkasille tietenkin toppapuku.
 
"vieras"
nyt on siitä harvinainen kevät tulossa, että tommoset ulkoiluvaatteet on molemmilla lapsilla jo.. eli jos en näe jotain ekstrahienoa, niin ei tarvi vedenpitävää ostaa :)
 
"siis"
Nyt on vielä tammikuu, ja kun niitä tarvitaan ehkä joskus huhtikuun lopulla niin enpä ole hätäillyt, en tosin muista millaset oli syksyllä, saattaa olla ettei tarvi ees ostaa vaan entiset menee.
 
"jep"
Huutonetistä etsiskelen. Tai ostan uuden Ticketin kun tulee kauppoihin. Eli mahd.pian.
Nautin uusista kuoseista lasten ulkovaatteista, joten useimmiten tulee ostettua jotain uutta!
 

Yhteistyössä