korvikset lapselle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ainuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En mä anna kummankaan lapseni reijittää itseään. Molemmilla söpöset korvat. Niitä on kaikenlaisia korviksia saatavina, joihin ei tarvitse reikiä, joten jos on pakko, niin sellaisia sitten. Ja hei, se tuntuu tosi hyvältä kun joku imailee korvia, mutta enpäs imailisi mieheni korvia, jos hänellä olisi reiät korvissa. :x

No onneks ei oo mun poika, mut siis 4vuotiaalla... aivan järkyttävää! Vaikka meidän 10 v poika kuinka haluis korviksia EI TODELLAKAAN sais. Eikä kyllä haluakaan. Seuraavaks nää sun kullanmurus varmaan haluaa tatuoinnin... :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No onneks ei oo mun poika, mut siis 4vuotiaalla... aivan järkyttävää! Vaikka meidän 10 v poika kuinka haluis korviksia EI TODELLAKAAN sais. Eikä kyllä haluakaan. Seuraavaks nää sun kullanmurus varmaan haluaa tatuoinnin... :)

Haluaisivat jo, mut eivät saa ennen ku ovat täysikäsiä..Ja mun puolustukseks, isänsä kanssa ovat ne käyneet laittamassa mun tietämättä..

Alkuperäinen kirjoittaja Sarmiina:

Haluaisivat jo, mut eivät saa ennen ku ovat täysikäsiä..Ja mun puolustukseks, isänsä kanssa ovat ne käyneet laittamassa mun tietämättä..

Ja montakos korvista tällä teidän "isukilla" on???

Alkuperäinen kirjoittaja aivan järkyttävää:
Alkuperäinen kirjoittaja Sarmiina:

Ja montakos korvista tällä teidän "isukilla" on???

2, kuten myös isäpuolella..mitäs se nyt tähän liittyy? On mullakin neljä reikää korvissa..Mut kuten mä sanoin, älä sä huolehdi mun lapsista, eiköhän noi oo ihan yhtä onnellisia ja normaaleja ku mitä olisivat ilman reikiä.

Yhteistyössä