A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sarmiina:Suunnilleen 4v molemmat pojat ollu ku on saaneet..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Sarmiina:Suunnilleen 4v molemmat pojat ollu ku on saaneet..
siis YÄK! pojilla korvikset...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No onneks ei oo mun poika, mut siis 4vuotiaalla... aivan järkyttävää! Vaikka meidän 10 v poika kuinka haluis korviksia EI TODELLAKAAN sais. Eikä kyllä haluakaan. Seuraavaks nää sun kullanmurus varmaan haluaa tatuoinnin...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sarmiina:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No onneks ei oo mun poika, mut siis 4vuotiaalla... aivan järkyttävää! Vaikka meidän 10 v poika kuinka haluis korviksia EI TODELLAKAAN sais. Eikä kyllä haluakaan. Seuraavaks nää sun kullanmurus varmaan haluaa tatuoinnin...![]()
Haluaisivat jo, mut eivät saa ennen ku ovat täysikäsiä..Ja mun puolustukseks, isänsä kanssa ovat ne käyneet laittamassa mun tietämättä..
Alkuperäinen kirjoittaja aivan järkyttävää:Alkuperäinen kirjoittaja Sarmiina:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No onneks ei oo mun poika, mut siis 4vuotiaalla... aivan järkyttävää! Vaikka meidän 10 v poika kuinka haluis korviksia EI TODELLAKAAN sais. Eikä kyllä haluakaan. Seuraavaks nää sun kullanmurus varmaan haluaa tatuoinnin...![]()
Haluaisivat jo, mut eivät saa ennen ku ovat täysikäsiä..Ja mun puolustukseks, isänsä kanssa ovat ne käyneet laittamassa mun tietämättä..
Ja montakos korvista tällä teidän "isukilla" on???