korvikkeiden käyttäjät

Voihan sen koko korvikkeen kaataa tuttipulloon ja lämmiittää. Antaa lapsen syödä niin paljonko jaksaa ja eihän se heti mene kylmäksi. Ja onhan niitä tuttipullo "termareita" missä maito pysyy lämpimänä taikka kylmänä.
 
Moi!
Kun me ollaan kaupungilla, niin mulla on aina sellainen 200 ml törppö/törppöjä mukana. Kaadan kaikki aina pulloon ja lapsi juo minkä juo. En lämmittele vaan annan huoneenlämpöisenä. Riippuen sitten kauanko ollaan kaupungilla, niin juotan samaa maitoa. Kyllä oon juottanut sellaistakin maitoa, joka on ollut yli tunnin pullossa. Kotona yleensä avaan uuden.
 
Meillä on kans noita kahden desin purkkeja just kaupunkireissuja varten. Kun nälkä tulee vauvalle, niin kaadan sen kokonaan pulloon, yleensä se kyl menee melkein kokonaan. En lämmittele minäkään, suostuu vauva juomaan huoneenlämpöisenäkin. En anna kyllä yli tunnin pullossa seissyttä, koska mun mielestä se alkaa haistakin tunkkaiselle...
 
Alkuperäinen kirjoittaja tusku:
Moi!
Kun me ollaan kaupungilla, niin mulla on aina sellainen 200 ml törppö/törppöjä mukana. Kaadan kaikki aina pulloon ja lapsi juo minkä juo. En lämmittele vaan annan huoneenlämpöisenä. Riippuen sitten kauanko ollaan kaupungilla, niin juotan samaa maitoa. Kyllä oon juottanut sellaistakin maitoa, joka on ollut yli tunnin pullossa. Kotona yleensä avaan uuden.
Sama täällä

:wave:
 
Taalla se korvike on tolkissa (pulveri),mika on mun mielesta katevaa. Kun ostan kotiin isontolkin,pidan sita pienempaa hoitolaukussa. Riippuu ihan tilanteesta etta missa ollaan. Usein ennen lahtoa laitan aika kuumaa vetta tuttipulloon,kun tiedan ettei se heti mene. Kylla neidille kelpaa huoneenlampoinenkin korvike.
Onhan se valilla sotkua noitten pulvereitten kanssa. Joskus ostan semmosia "annosputkiloita"mitka on kateva vaan pulloon sujauttaa. Taalla ei ole niita erimakuisia torppoja kuin siella suomessa on. Korviketta on valmiina myos pikkupulloissa,mitka voi kiertaa tutin ymparille. Ma en vaan niita osta,ovat sen verran kalliimpia...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tipsi83:
Alkuperäinen kirjoittaja tusku:
Moi!
Kun me ollaan kaupungilla, niin mulla on aina sellainen 200 ml törppö/törppöjä mukana. Kaadan kaikki aina pulloon ja lapsi juo minkä juo. En lämmittele vaan annan huoneenlämpöisenä. Riippuen sitten kauanko ollaan kaupungilla, niin juotan samaa maitoa. Kyllä oon juottanut sellaistakin maitoa, joka on ollut yli tunnin pullossa. Kotona yleensä avaan uuden.
Sama täällä

:wave:
Sama täällä myös !
 
Korvikkeen olen aina antanut huoneenlämpöisenä paria ensimmäistä kuukautta lukuunottamatta.
Paljon helpompi on ollut, kun olemme pojan kanssa olleet liikenteessä harva se päivä.
Monta kertaa olen antanut myös kauemmin seisonutta korviketta, eikä
siitä mitään ole tullut.
Pulloon olen maidon laittanut valmiiksi.
 
Kaadan kaiken pulloon ja tyttö syö kerralla mitä syö. Puolen tunnin päästä koitan uudelleen ja jos ei mene, niin heitän roskiin.

Mutta kannattaa kaupunkireissuja varten ostaa korvikeJAUHETTA! Se on kätevää kun annostelee pulloihin jauhetta sen verran kun ajattelee lapsen kerralla syövän. Sitten kaupungissa ei tarvitse kuin etsiä kuumaa vettä ja ravistella. Kätevää! =)
 

Yhteistyössä