Korvikkeesta.

Miten saisin meijen vauvan syömään korviketta? Oon laiska juu, mut en jaksa silleen ruveta et pumppaan maitoa ja sekotan siihen korviketta sekaan. Ei viittis tolle lapselle sanoo et ootapas hetki, äiti pumppaa ensin maitoa pulloon.

Kiitos vastauksista! :)
 
"vieras"
siis onko ongelma ettei pidä korvikkeen mausta, vai eikö osaa juoda pullosta??!
jos ei pidä korvikkeen mausta, kokeile vaihtaa merkkiä, korvikkeet oikeasti ovat hyvinkin erimakuisia...meillä kelpaa ainoastaan babysemp.
jos vauva ei osaa juoda pullosta niin kokeile vaihtaa ensimmäiseksi silikoninen tuttiosa luonnonkumiseen, luonnonkumi on pehmeämpi kuin silikoni joten vauvan on helpompi opetella juomaan tutista.
maidon lämpötila on tärkeä eli suurinosa lapsista pitää mieluummin lämpimästä kuin haaleasta/kylmästä (mutta kaikki yksilöitä) joten kokeile eri lämpötiloja.

tässä näin alkuunsa mietteitä mutta selvennä ongelmaa, ei avautunut ainakaan minulle.
 
[QUOTE="vieras";23213396]siis onko ongelma ettei pidä korvikkeen mausta, vai eikö osaa juoda pullosta??!
jos ei pidä korvikkeen mausta, kokeile vaihtaa merkkiä, korvikkeet oikeasti ovat hyvinkin erimakuisia...meillä kelpaa ainoastaan babysemp.
jos vauva ei osaa juoda pullosta niin kokeile vaihtaa ensimmäiseksi silikoninen tuttiosa luonnonkumiseen, luonnonkumi on pehmeämpi kuin silikoni joten vauvan on helpompi opetella juomaan tutista.
maidon lämpötila on tärkeä eli suurinosa lapsista pitää mieluummin lämpimästä kuin haaleasta/kylmästä (mutta kaikki yksilöitä) joten kokeile eri lämpötiloja.

tässä näin alkuunsa mietteitä mutta selvennä ongelmaa, ei avautunut ainakaan minulle.[/QUOTE]

Kiitos! Juu siis ei pidä mausta, nyt tuttelia koitettu kun sitä annetaan puuron seassa mut ei kelpaa. Nannia on myös kokeiltu, pitää seuraavaks kokeilla vaikka tuota babysemppia. :)
 
"joku"
Mulla lapsi on ihan sitterissä tai lattialla, kun pumppaan maitoa pakkaseen. Eipä siinä vie, kun 5-10min, kun saan sen 100ml-150ml pumpattua joka on sopiva kerta annos meillä.
 
[QUOTE="joku";23213431]Mulla lapsi on ihan sitterissä tai lattialla, kun pumppaan maitoa pakkaseen. Eipä siinä vie, kun 5-10min, kun saan sen 100ml-150ml pumpattua joka on sopiva kerta annos meillä.[/QUOTE]

Ku tuliski sillee et sais pakkasee...
Lapsi ei viihdy sitterissä kauaa kun haluaa liikkeelle ja osaa jo ryömiä, joten lattialle en siks aikaa laita. Oon hankala, tiedän. ;)
 
"joku"
Kyllä meilläkin lapsi ryömii ja sen kans ei ole mitään ongelmaa.
Eiks se lapsi voi ihan ryömiä siellä lattialla niinkun muutenkin? Kyllä mä voin sen mun pumpun kans liikkua siitä sohvalta ja hakea sen lapsen pois pahanteosta ja jatkaa pummappausta. Meillä on vielä toinenkin lapsi joka on vanhempi ja tekee enempi vielä pahojaan sillä välin, kun olen kiinni imetyksessä yms. :D
 
Pidätkö sä sitä IHAN KOKOAJAN sylissä vai mikä oli ongelma? Oon tässä kolme kuukautta pumppaillu vauvalle maitoa kun ei se osannut tissistä imeä, oon pumpannut kolmen-neljän tunnin välein, heti kun on aikaa. Heiluttelen sitterissä, vauva makaa leikkimatolla, nukkuu tms.
Joo en pidä, vaan enemmänkin lattialla on leikkimässä. Vauva osaa ryömiä, jonka tuossa jo kerroinkin.
 
[QUOTE="joku";23213469]Kyllä meilläkin lapsi ryömii ja sen kans ei ole mitään ongelmaa.
Eiks se lapsi voi ihan ryömiä siellä lattialla niinkun muutenkin? Kyllä mä voin sen mun pumpun kans liikkua siitä sohvalta ja hakea sen lapsen pois pahanteosta ja jatkaa pummappausta. Meillä on vielä toinenkin lapsi joka on vanhempi ja tekee enempi vielä pahojaan sillä välin, kun olen kiinni imetyksessä yms. :D[/QUOTE]

En niin paljoo viel toho meijen koiraan luota et antasin lapsen ryömii lattialla yksin. Ja ollaa just muutettu ni on vähän sekasin viel paikat ja lattioilla kaikkea mitä ei ois hyvä maistella.
 

Yhteistyössä