korvikkeesta, säilyykö?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyhmä

Vieras
Käytän NAN2 korvike pulveria, eli sitä mitä itse sekoitetaan veteen. Eikö sitä todellakaan voi laittaa jääkaappiin valmiiksi sekoittettuna? Usein kokeilen jos tyttö joisi mutta kieltäytyy useamman kerran päivässä ja sitä tulee sitten heitettyä pois litran verran päivässä :/ Niin tietääkö joku? Säilyykö se ja kuinka kauan?

Kyllä mulla kaveri tekee päivittäin valmiiksi lapselle annokset jääkaappiin pulverista kun lapsi
on kokonaan korvikkeilla. Hyvin on säilyny seuraavaankin päivään, vähän pitää sekoittaa pulloa tietty ennenku antaa :)

Niinhän nuo sanoo ettei saa tehdä valmiiksi, minä en koskaan tee kuin annoksen kerrallaan mutta toiset tekee päivänkin annoksen valmiiksi jääkaappiin ja lapset on hengissä säilyneet. Entäs jos teet vaan 30milliin vettä ja jos kelpaa niin teet sit lisää?

Eihän sitä saisi sen pöpön takia tehdä koko päiväksi sinne, mä teen annoksen kerrallaan eikä se sen vaikeampaa ole. Aamulla keitän veden valmiiksi astiaan, jäähdytän nopeasti ja laitan jääkaappiin odottamaan: Sieltä sitten annostelen sen mitä vauva tarttee. Ja tosiaan sitä saa tehtyä ihan 30ml kerrallaan että kuka sitä käskee litratolkulla tehdä kun pienemmälläkin määrällä voi kokeilla. Ja avatussa jauheessahan on se tietty aika muuten kauanko säilyy avattuna.

ongelmana on se että tyttö on jo jonkin aikaa ollut vaikea juottaa, ja jos annan 30ml ja hänellä on jano, hän kyllä juo sen, mutta ei sitten enään kun olen lämmitänyt lisää... Eli kun on jano saattaa juoda 150ml noin vaan jos sen kerralla nopeasti saan juotettua.. Niin siksi teen enemmän kerralla, kaiken varaksi.. Tarkoitin kyllä että jos olen tehnyt pullollisen korviketta, ja se ei kelpaa, niin säilyykö se esim 2tuntia jääkaapissa seuraavaa yritystä varten?

Yhteistyössä